دستگاه‌های امدادی استان بوشهر در آماده باش؛ مردم نکات ایمنی را رعایت کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی درباره بارش شدید باران، دستگاه‌های امدادی استان بوشهر در آماده باش کامل هستند.

دستگاه‌های امدادی استان بوشهر در آماده باش؛ مردم نکات ایمنی را رعایت کنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جهانگیر دهقانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر بیان کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی درباره بارش شدید باران، از روزهای گذشته به دستگاه‌های مرتبط آماده باش داده شده و اکنون همگی آماده‌اند که اگر مشکلی پیش آید آن را مدیریت کنند.

او ادامه داد: بر همین اساس، همه مدارس استان امروز (دوشنبه ۲۵ آذر) در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شد و برای تعطیلی مدارس در فردا هم امروز تصمیم گیری می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر افزود: در روزهای گذشته اطلاع رسانی لازم از طریق رسانه‌ها صورت گرفته و هشدارهای لازم به مردم داده شده است.

دهقانی عنوان کرد: پرهیز از تردد شناورها به ویژه شناورهای تفریحی و کوچک، خودداری از اسکان در بستر و حریم رودخانه‌ها، پرهیز از حضور در ارتفاعات و نقاطی که احتمال ریزش وجود دارد، خودداری از عبور  غیرضروری وسایل نقلیه در مناطقی که دچار مشکل هستند، حفاظت  از محصولات کشاورزی و دام‌ها در مقابل تگرگ، اقدام‌ها و توصیه‌هایی است که صورت گرفته است.

او گفت:سامانه بارشی امروز و فردا در همه نقاط استان بوشهر و چهارشنبه صبح در جنوب استان فعال خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر از مردم خواست در مکان‌هایی که احساس خطر وجود دارد، حضور نیابند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.