برگزاری نشست هم اندیشی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور

نشست هم اندیشی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با روسای دانشگاه‌های استان کرمانشاه و روسای دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام و المسلمین دکتر «مصطفی رستمی» رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت : تلاش در جهت توسعه اندیشه‌ها و آگاهی‌های دینی و اسلامی دانشجویان وایجاد و تقویت روحیه مشارکت فعال دانشگاهیان در عرصه فعالیت‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی از مهمترین اهداف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است و این نهاد با برنامه‌ریزی و ایجاد هماهنگی و ارتباط با نهاد‌ها وتشکل‌های دانشجویی، جهت ایجاد ارتباط با اساتید و نیرو‌های فرهنگی و مذهبی گام‌های موثری برداشته است.

او گفت : تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه‌ها باید با دقت و حساسیت بیشتری صورت پذیرد و روسای دانشگاه‌ها باید تمام امکانات را در این خصوص بکار گیرند.

رستمی افزود : ایجاد نا امیدی و بهم ریختگی روانی جوانان در کشور، فشار اقتصادی، وجود تحریم‌ها، ایجاد نا امنی و برهم زدن آرامش جامعه از اقدامات ستیزه جویانه‌ی دشمنان به ویژه آمریکا است. اما با بصیرت و آگاهی مردم همراه نقشه‌های شوم آن‌ها در کشور ناکام خواهد ماند.

حجت الاسلام افشار مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گفت : هفته وحدت حوزه و دانشگاه فرصتی برای تعامل بیشتر جهت پیشرفت و ارتقا علمی و فرهنگی در کشور است.

او گفت : با تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام شده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نظر پژوهشی، علمی و فرهنگی در جایگاه مطلوبی در کشور قرار دارد.

افشار افزود : باید به آسیب‌های اجتماعی بویژه در نسل جوان بیشتر توجه شود و برنامه ریزی هاو راهکار‌های کاربردی برای افزایش اشتغال در استان که اصلی‌ترین دغدغه‌ی جوانان است در دانشگاه‌ها انجام شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.