۵۰۰۰ خادم کرمانشاهی امسال به زوار اربعین خدمت کردند

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی واسکان و تغذیه ستاد اربعین استانکرمانشاه با اشاره به پیشروی مراسم اربعین به سمت فصل گرما گفت : از هم اکنون باید اسکان و تغذیه خود را متناسب با فصل گرما آماده کنیم .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهمن صحرایی مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی واسکان و تغذیه ستاد اربعین استان کرمانشاه با اشاره به پیشروی مراسم اربعین به سمت فصل گرما گفت : از هم اکنون باید اسکان و تغذیه خود را متناسب با فصل گرما آماده کنیم.

او با اشاره به برپایی بیش از ۱۵۰ موکب فعال در سطح استان گفت : تعداد موکب‌های امسال استان ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و خوشبختانه شاهد بودیم هم شیعه و هم اهل تسنن و هم یارستان همه برای خدمات رسانی به زوار امام حسین (ع) در سطح استان موکب برپا کردند.

این مسئول گفت: همچنین در اربعین امسال مردم کرمانشاه یک میلیارد تومان بصورت نقدی و غیرنقدی برای خدمات رسانی به زوار اهدا کردند که این مبالغ و اقلام میان موکب‌ها توزیع شد.

صحرایی گفت: در اربعین امسال در مجموع پنج هزار خادم کرمانشاهی به زوار اربعین خدمات رسانی کردند.

او با اشاره به استقبال خیرین استان از میزبانی زوار اربعین گفت: بسیاری خیرین استان زمین‌های خود را در مسیر راه کربلا برای ساخت زائرسرای دائمی وقف کرده اند و تقاضای ما از مسئولین این است که در این زمینه همکاری کرده تا بتوانیم زائرسرا‌های دائمی برای زوار آماده کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.