جنگ ستارگان به پیام‌رسان فیسبوک رسید

فیسبوک در جدیدترین بروزرسانی خود تم جنگ ستارگان را به پیام‌رسانش اضافه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از آن که ادامه فیلم پرمخاطب جنگ ستارگان با نام Star Wars: The Rise of Skywalker اکران شود فیسبوک با الهام از این فیلم و قرار گرفتن در مسیر ترند "حالت تاریک" یک تم جدید برای طرفداران سرسخت آن طراحی کرد و در دسترس کاربران قرار داد.

مسلما این تم برای کمتر کردن مصرف اینترنت شما طراحی نشده و تنها هدف آن سرگرم کردن مخاطب و بهتر کردن تجربه کاربری او است. البته اگر از صفحه نمایش OLED استفاده می‌کنید شارژ مصرف شده توسط گوشی شما کمتر خواهد شد، زیرا در این نوع صفحه نمایش برای نشان دادن حالت تاریک از نور مشکی استفاده نمی‌شود؛ در واقع برای این کار LED‌های آن بخش خاموش می‌شوند که این خود به طول عمر بیشتر باتری نسبت به حالتی که از تم سفید و روشن استفاده می‌شود، کمک می‌کند.

قابلیت‌های جدید تم جنگ ستارگان پیامرسان فیسبوک

این تم جدید اموجی‌های جنگ ستارگان را نیز به این شبکه اجتماعی اضافه می‌کند. البته این همه ماجرا نیست و اگر طرفدار استیکر‌های متحرک و فیلتر‌های واقعیت افزوده هستید باید بگوییم که فیسبوک برای این دو بخش نیز با الهام از فیلم مذکور محتوای جدیدی تولید کرده است.

در ادامه اسکرین‌شات‌هایی از محیط نرم‌افزار قبل و بعد از فعال‌سازی تم جنگ ستارگان را مشاهده می‌کنید:

جنگ ستارگان به پیام‌رسان فیسبوک رسید

فیسبوک اعلام کرده است که این تم لیمیتد ادیشن است، اما ما هنوز معنی این حرف او را متوجه نشده‌ایم، زیرا تجربه نشان داده است تم را نمی‌توان به صورت محدود برای افرادی محدود عرضه کرد و اگر هم این کار شدنی باشد اصلا برای کاربران دیگر جذاب نیست. نزدیک‌ترین حدس ما این است که احتمالا این تم برای مدت محدودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اگر شما هم جزو طرفداران این فیلم هستید و از نرم‌افزار فیسبوک در تلفن همراه خود استفاده می‌کنید برای دسترسی به این تم جدید مطمئن شوید چه در اندروید و چه در iOS از جدیدترین نسخه برنامه استفاده می‌کنید. برای فعال سازی آن کافیست به بخش تنظیمات رفته و از زیرمجمومه تم آن را پیدا کنید. اگر هنوز هم نمی‌توانید این تم را در این بخش ببینید باید چند روز منتظر بمانید تا برای شما نیز ارائه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار