تسهیل روابط تجاری و اقتصادی دو کشور ایران و پرتغال

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان گفت:اتاق بازرگانی اصفهان برای تسهیل روابط تجاری و اقتصادی دو کشور ایران و پرتغال تلاش کرده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرشته امینی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان در  نشست سفیر پرتغال، با بیان اینکه این اتاق از طرف اتاق ایران به عنوان اتاق معین پرتغال انتخاب شده است گفت: اتاق بازرگانی اصفهان برای تسهیل روابط تجاری و اقتصادی دو کشور ایران و پرتغال تلاش کرده است.

او افزود: این نشست، برای برنامه ریزی برای برگزاری همایش پرتغال با حضور ژوائو کروته- رآل، سفیر پرتغال و نونو ورزآ، رایزن اقتصادی و بازرگانی سفارت پرتغال در اتاق بازرگانی اصفهان تشکیل شد.

ژوائو کروته- رآل سفیر پرتغال هم ضمن ابراز قدردانی از اتاق بازرگانی اصفهان به دلیل مطالعات عمیق و فعالیت‌های مدون در خصوص شناسایی کشور پرتغال گفت: برای برگزاری هرچه باکیفیت‌تر کنفرانس بین المللی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

مونا مهربان، مدیر بازاریابی و روابط بین الملل اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه فعالیت‌های انجام شده طبق برنامه زمانبندی در سه مرحله شناسایی اقلام مزیت دار برای صادرات به پرتغال یا واردات از پرتغال با استفاده از تحلیل‌های آماری و اقتصادی و ماتریس SWOT، مطالعات بازار پرتغال و بررسی جنبه‌های مختلف محیط کسب و کار است گفت: شاخص‌های اقتصادی، قوانین و مقررات، حمل و نقل، زیرساخت ها، شناسایی صنایع و انجمن ها، بانک، بیمه و برگزاری همایش پرتغال، پذیرش و اعزام هیات تجاری، عقد تفاهم نامه‌ها و پیگیری ارتباطات، درحال انجام است و تاکنون دو مرحله اول آن تکمیل شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.