منصوریان: گل گهر یکی از قطب‌های فوتبال می‌شود/ اسم من همواره در لیست استقلال است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم گل‌گهر با توجه به امکانات مالی می‌تواند یکی از قطب‌های خوب فوتبال کشور شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با گل گهر سیرجان بیان کرد: خیلی خوشحال هستم که در سیرجان حضور دارم و فردا بازی سختی خواهیم داشت.

او افزود: گل‌گهر با توجه به امکانات مالی می‌تواند یکی از قطب‌های خوب فوتبال کشور در یک پروسه ۵ ساله در کشور باشد و ما نگاه ویژه‌ای به این تیم داریم و اگر زودتر این تیم در لیگ بود شاید موقعیت بهتری داشت. فردا بازی سختی خواهد بود برای ۲ تا تیم، تیم مجید جلالی برای بردن می‌آید و امیدوارم بازی تاکتیکی خوبی داشته باشیم.

منصوریان ادامه داد: گل‌گهر می‌تواند برای نیم فصل بعدی بازیکنان خیلی خوب داخلی و خارجی را خریداری کند و این موضوع برای تیم‌های دیگر امکان پذیر نیست. به طور حتم  این تیم با آمدن جلالی خیلی خوش‌شانس است.

تیم گل گهر می تواند در لیگ برتر بماند 

سرمربی ذوب آهن گفت: فارغ از نتیجه فردا امیدوارم ما برنده بازی باشیم، اما این تیم نیم‌فصل دوم با تفکرات و تاکتیک جلالی، تقویت، خرید و با بنیه مالی که دارد می‌تواند در لیگ بماند. امیدوارم در سال‌های آینده طوری باشد که تیم پروازی هم نباشد و در شهر خودش تمرین کند. امسال سعی کردیم ریشه‌یابی کنیم.

او خاطرنشان کرد: به طور حتم تیم ما در نیم‌فصل دوم به شرایط ایده‌آل بر می‌گردد. باید اشتباهات را درست کنیم تا تماشاگر لذت ببرد، امروز در فوتبال جزئیات را اگر رعایت کنید برنده می‌شود و به بازی مالکانه بازی حرفه‌ای را باید اضافه کنیم. تمام‌قد از بازی فردا دفاع می‌کنم و سعی می‌کنیم یک بازی خیلی خوبی داشته باشیم.

سیستم ۲-۵-۳ را تیم ملی  خیلی خوب می‌تواند بازی کند

منصوریان درباره ترکیب تیمش ادامه داد: ما در بازی با پرسپولیس هم می‌توانستیم کاری کنیم تا این تیم محوطه ما را نبیند، اما بعد از سال‌ها مربیگری و دستیاری کنار بهترین مربیان در تیم ملی فکر می‌کنم باید سبکی را برای خودمان حفظ کنیم که آن هم بازی مالکانه است. در بازی با پرسپولیس ما ۶۲ درصد مالکیت توپ داشتیم. توپ‌های آن‌ها وارد دروازه ما می‌شد، اما توپ‌های ما گل نمی‌شد. به بچه‌ها هم گفتم تفاوت کلاس نبود، تفاوت دقت بود. در زمان استراحت نیم‌فصل به طور کامل عیب و ایرادات این سیستم را برطرف خواهیم کرد. اعتقاد دارم سیستم ۲-۵-۳ را تیم ملی هم خیلی خوب می‌تواند بازی کند. این سیستم را چند بار با امید ابراهیمی در استقلال هم تست کردیم که خیلی خوب جواب داد.

سرمربی سابق استقلال در مورد وضعیت این روز‌های استقلال و استرماچونی گفت: من در حال حاضر مربی تیمی هستم که لوگوی آن در سمت چپ پیراهن من است. امانت‌دار این پیراهن هستم و با تمام وجود برای آن می‌جنگم. اگر قرار باشد اسمی را در استقلال بیاورند، حداقل در ۱۰، ۲۰ سال گذشته چه دوستان دوست داشته باشند و چه دوست نداشته باشند، اسم من هم باید بیاید. شاید از معدود بازیکنان تاریخ استقلال هستم که درددلم را هرگز نگفته‌ام و نخواهم گفت، چون اعتقاد دارم امانتداری رمز زندگی ماست و روزی هم اگر آدم بخواهد لب باز کند، جز اینکه به باشگاه خودش خیانت می‌کند، هیچ مسئله دیگری ندارد. ممنون باشگاه استقلال هستم که از  ۷ سالگی آنجا بودم، اما  اجازه دهید من امانتدار ذوب‌آهن باشم و به بازی فردا فکر کنم.


بیشتر بخوانید: صدر و قعر جدول به هم رسیدند/ فرصت طلایی مدعیان برای قهرمانی در نیم فصل


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار