خداحافظی با قبوض کاغذی آب

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت:طرح قبوض آّب تنها از طریق تلفن همراه به مشترکان پیامک می شود و مشترکان از طریق لینک ارسالی می توانند اطلاعات کامل قبض خود را مشاهده و مبلغ را پرداخت کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هاشم امینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: این طرح حذف قبوض آب نخستین بار در کشور در اصفهان در فرایندی شش ماهه به مرحله اجرا درآمد.

هاشم امینی افزود: با اجرای این طرح قبوض تنها از طریق تلفن همراه به مشترکان پیامک می‌شود و مشترکان از طریق لینک ارسالی می‌توانند اطلاعات کامل قبض خود را مشاهده و مبلغ را پرداخت کنند.

او گفت: تاکنون تلفن همراه ۹۶ درصد مشترکان آب و فاضلاب در سامانه شرکت ثبت شده و چهار درصد دیگر هم در نخستین فرصت شماره تلفن همراه خود را برای دریافت پیامکی قبض اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان افزود: مشترکان اصفهانی می‌توانند برای اطمینان از ثبت‌نام و درج شماره تلفن همراه خود در برنامه جامع خدمات مشترکان آبفا، با سامانه ۱۵۲۲ تماس بگیرند.

هاشم امینی گفت: این طرح با همکاری یک میلیون و دویست هزار مشترک اصفهانی برای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان به طور کامل اجرا شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آب ، قبض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.