نقش رسانه‌ها در جهت دهی افکار عمومی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش رسانه‌ها در جهت دهی افکار عمومی گفت : هر چه صاحبان رسانه‌ها و فضای مجازی گفتمان قوی تری داشته باشند جامعه آسیب کم تری خواهد دید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تلاش برای وحدت آفرینی، انسجام بخشی، مشارکت حداکثری و کمک به جامعه برای "شایسته گزینی" از رسانه‌ها خواستار شد.

او با بیان اینکه مردم در حوادث آبان ماه حضور تقدیرآمیزی در دفاع از امنیت و کیان نظام اسلامی داشتند گفت : مردم نشان دادند که پای تمامیت کشور و نظام خود ایستاده اند و این حضور، فرصتی برای تقویت سرمایه اجتماعی است که باید از آن استفاده شود.

الهی تبار با اشاره به درپیش بودن هفته پژوهش و اهمیت این موضوع برای کشور افزود: نیاز است که رسانه‌ها به این موضوع به شکلی کارشناسانه پرداخته و مطالبه گر آن باشند. اتفاقات خوبی در حوزه پژوهش در کشور رقم خورده و جایگاه شانزدهم کشور در تولید علم در دنیا موید این ادعاست.

او با بیان اینکه دستگاه‌ها و روابط عمومی‌ها ورود فعالانه‌ای در ارتباط با رسانه‌ها داشته باشند بر ساماندهی حوزه اطلاع رسانی و رصد فضای رسانه‌ای استان تاکید کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.