۴ شهید و زخمی در حمله خمپاره‌ای به غرب حلب

خبرگزاری سانا از شهید و زخمی شدن ۴ غیرنظامی در حمله خمپاره‌ای به غرب حلب خبر داد.

۴ شهید و زخمی شدن در حمله خمپاره‌ای به غرب حلببه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزای سوریه «سانا»، دو شهروند غیرنظامی بر اثر حملات خمپاره‌ای و راکتی گروه‌های تروریستی به روستای منیان در حومه غربی حلب به شهادت رسیدند و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

یک منبع در فرماندهی پلیس حلب در گفت‌وگو با خبرنگار سانا اعلام کرد: گروه‌های تروریستی مستقر در حومه غربی حلب ظهر امروز با راکت و خمپاره روستای منیان را هدف قرار دادند که به شهادت دو غیرنظامی و زخمی شدن دو تن دیگر انجامید و خسارت‌هایی نیز به دارایی‌های عمومی و خصوصی مردم وارد شد. این منبع افزود: زخمی‌ها به بیمارستان الجامعه منتقل شدند تا مداوای لازم برای آن‌ها صورت بگیرد.

همچنین در سومین روز از ماه جاری نیز بر اثر حملات موشکی تروریست‌ها به شهرک الوضیحی در حومه جنوبی حلب یک کودک سوری به شهادت رسید و مادر و خواهر وی نیز زخمی شدند.

از سو‌ی دیگر خبرنگار سانا اعلام کرد: یگان‌هایی از ارتش سوریه مستقر در محور غربی حومه حلب، بلافاصله با سلاح مناسب به منبع حملات خمپاره‌ای و راکتی پاسخ دادند و چندین تروریست را زخمی کردند.

در حومه‌های غربی و جنوب غربی استان حلب گروه‌های تروریستی وابسته به جبهه النصره مستقر هستند که به محله‌ها و مناطق مسکونی در شهر و روستا‌های امن مجاور تعرض و حمله می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار