علاقه زیاد جوانان به حضور در عرصه‌های ملی برخلاف میل دشمن

فرماندار شهربابک گفت: علی رغم میل دشمن مردم ما به خصوص قشر جوان تمایل زیادی به حضور در عرصه‌های ملی و خدمت به مردم را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید قائینی فرماندار شهربابک در نشست خبری با اصحاب رسانه شهربابک گفت: در همه جای دنیا در دموکراسی‌ها و کشور‌های آزاد دنیا مردم، مسئولان تراز اول خود را از طریق انتخابات برمی گزینند و کشور ما هم که توام با آزادی، رفاه و حکومت اسلامی است، از این موضوع مستثنی نبوده و نیست.

قائینی تصریح کرد: تعداد ثبت نامی‌های ما در شهربابک ۲۹ نفر بود که از این تعداد یک زن انصراف داد.

او با اشاره به اینکه از ۲۸ نفر ثبت نامی یک نفر زن و ۲۷ نفر مرد هستند، اظهار داشت: این ۲۸ نفر باید منتظر تأیید صلاحیت از سوی مراکز ۴ گانه ثبت احوال، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و شورای نگهبان باشند.

قائینی با بیان اینکه در دوره قبل برای مجلس شورای اسلامی در شهربابک ۱۸ نفر نام نویسی کردند که از این آمار ۶ درصد آنان زن و ۹۴ درصد مرد بودند، گفت: در شهر‌های داخل استان و خارج از استان هم افزایش نرخ رشد تعداد افراد ثبت نامی را داشته ایم که این پیامد خوبی برای مردم و نظام است که مشارکت‌های سیاسی بین مردم جذابتر و پویا‌تر میشود.

او با اشاره به اینکه دشمن قصد سرخورده و ناامید کردن جوانان ما را دارد، عنوان کرد: علی رغم میل دشمن مردم ما به خصوص قشر جوان تمایل زیادی به حضور در عرصه‌های ملی و خدمت به مردم را دارند و این اتفاق را به فال نیک میگیریم.

فرماندار شهربابک از حضور بانوان در عرصه انتخابات یاد کرد و بیان داشت: این از برکات نظام جمهوری اسلامی است که بستری را فراهم شده تا بانوان علاوه بر ایفای نقش در سطح شهرستانی و استانی به سطوح ملی هم راه پیدا کنند.

قائینی از برگزاری انتخابات در مراکز استان‌ها به صورت خبر داد و افزود: در شهربابک در دوره‌های گذشته انتخابات به صورت دیجیتالی برگزار شده و موفقیت آمیز بوده است.

او تاکید کرد: مردم به آگاهی و رشد رسیده اند و صلاح خود را می‌دانند و با بررسی برنامه‌های کاندیدا‌ها و عملکرد‌ها آنان تصمیم خود را میگیرند و ماهم مطیع مردم هستیم.

قائینی عنوان کرد: قانون صراحتا بیان کرده است که مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی حق ندارند له و یا علیه کاندیدای خاصی تبلیغ کنند و یا فردی را تخریب کند و از امکانات بیت المال دولت و نظام برای حمایت و یا تخریب کاندیدای خاصی بهره بگیرند.

او با اشاره به اینکه تا زمان اعلام نهایی اسامی افرادی که تایید صلاحیت شده اند و تا آغاز رسمی تبلیغات هیچ کاندیدایی حق ندارد وارد فاز تبلیغات رسمی انتخابات شود، گفت: کاندیدای انتخاباتی نباید وعده‌هایی دهد که از حد اختیاراتش خارج است و به واقعیت نزدیک نیست.

قائینی با بیان اینکه ما با کمک نهاد‌های امنیتی و انتظامی امنیت انتخابات را در شهربابک تأمین خواهیم کرد، گفت: خوشبختانه مردم فهیم شهربابک تا به امروز انتخاباتی سالم و بدون مسائل حاشیه‌ای و امنیتی برگزار کردند و حتی با وجود رقابت احساس دوستی و قرابت همواره بین مردم شهربابک حاکم بوده و خواهد بود.

او تصریح کرد:مردم فقط از مسئولان خدمت می‌خواهند و نماینده با تصویب قانونی به نفع مردم شهرستان و یا کشورش می‌تواند به مردم خدمت کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار