ثبت نام ۴۰۵ کاندیدا برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان کرمانشاه

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از ثبت نام ۴۰۵ کاندیدا برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهرام سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به پایان گرفتن مهلت هفت روزه ثبت نام کاندیدا‌ها گفت : ساعت ۱۸ امروز (۱۶ آذر) ثبت نام کاندیدا‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و طی این مدت ۴۰۵ کاندیدا در استان برای این دوره انتخابات ثبت نام کردند.

او گفت : از مجموع این تعداد کاندیدا، ۲۰۵ نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه، ۵۲ نفر در حوزه انتخابیه پاوه، روانسر، ثلاث باباجانی و جوانرود، ۴۲ نفر در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو، ۳۹ نفر در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب، ۳۸ نفر در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی و ۲۹ نفر در حوزه انتخابیه کنگاور، هرسین و صحنه ثبت نام کردند.

سلیمانی گفت: این احتمال وجود دارد با توجه به ثبت نام برخی کاندیدا‌های کرمانشاه در محل وزارت کشور، تعدادی به این آمار اضافه شود، چرا که کاندیدا‌هایی که تا پیش از ساعت ۱۸ به محل وزارت کشور مراجعه کرده اند تا ساعت ۱۲ شب هم اگر کار ثبت نام آن‌ها به درازا بکشد، در لیست ثبت نامی‌های این دوره انتخابات قرار خواهند گرفت.

 دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: از مجموع ثبت نامی‌های این دوره انتخابات در استان ۳۶۱ نفر مرد و ۴۴ نفر زن هستند.

سلیمانی گفت: با ثبت نام ۱۲۰ کارمند، این گروه شغلی بیشترین فراوانی را در میان کاندیدا‌های این دوره دارند.

او در خصوص میزان تحصیلات کاندیدا‌ها گفت: در این دوره ۳۱۳ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۵۷ نفر دارای مدرک دکتری و ۱۳ نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی هستند.

سلیمانی گفت: همچنین در میان داوطلبین یک نفر دارای مدرک فوق دیپلم و ۲۱ نفر دارای مدرک کارشناسی هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در این دوره رنج سنی ۳۰ تا ۴۵ سال با ثبت نام ۲۳۲ نفر بیشترین گروه سنی کاندیدا‌ها را به خود اختصاص داده‌اند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار