مظفر در جمع خبرنگاران:

مجمع هزینه رد پالرمو را قبول می‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:مجمع هزینه رد پالرمو را قبول میکند چرا که استدلال‌های روشن خود را دارد.

مجمع هزینه رد پالرمو را قبول می‌کندبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در وزارت کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از حوزه انتخابیه تهران داوطلب انتخابات شده است اظهار کرد: گرایش‌های سیاسی جامعه معنا ندارد و مرز‌های سیاسی فروریخته است.

او افزود: من اصول انقلاب را با جان قبول دارم و حاضرم برای این اصول جان داده و شهید شوم. عضویت اصلاح طلب و اصولگرایی نداشته و حزبی نیستم و هرکسی از من حمایت کند، استقبال می‌کنم البته گرایش من اصولگرایی است، ولی اصولگرای حزبی نیستم. بنابراین اگر اصولگرایان من را در لیست خود قرار دهند، استقبال می‌کنم.

مظفر در پاسخ به پرسشی در ارتباط با موضوع بررسی پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فضای عمومی مجمع نسبت به این موضوع مثبت نبود. مسئولان نتوانستند اعضای مجمع تشخیص را قانع کنند که عضویت ما در پالرمو دستاورد دارد و اشکالی در اقتصاد ما ایجاد نمی‌کند.

این فعال سیاسی گفت: این موضوع بررسی شد، اما رای گیری رسمی نشد. علت این بود که  به وزارت خارجه و مسئولان دولتی فرصتی داده شود تا با اروپا و اتحادیه اروپا صحبت کنند و بگویند ایران مسیری را طی کرده شما هم قدم‌هایی بردارید تا فضا اگر مثبت شد بتواند زمینه رای گیری فراهم شود.

مظفر گفت: در ارتباط با پالرمو غیر رسمی بررسی‌ها انجام شده است، اما رسما رای گیری نشده است، به هر حال این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام مسکوت نمی‌ماند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیاری از محتوای لوایح چهارگانه مثل قانون پولشویی و مبارزه با تروریست را به صورت قانون داخلی است و تصویب شده است.

او در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه ایا مجمع هزینه رد پالرمو را قبول می‌کند گفت: چرا نکند؛ استدلال‌های روشن خود را دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار