کاهش حدود ۵۰ درصدی زنگ‌خور آژانس‌ها

رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرمانشاه از کاهش حدود ۵۰ درصدی زنگ‌خور آژانس‌ها به دنبال گسترش فعالیت تاکسی‌های اینترنتی خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عبدالرضا الفتی رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرمانشاه با اشاره به اینکه بسیاری از رانندگان آژانس‌ها به سمت تاکسی‌های اینترنتی کوچ کرده‌اند، گفت : هم اکنون اکثر این رانندگان علاوه بر آژانس، زمانی را هم در این تاکسی‎ها مشغول به کار هستند.

او گفت : از زمانی که فعالیت این تاکسی‌ها گسترش یافته تعداد درخواست‌های خودرو در آژانس‌ها به میزان قابل توجهی پایین آمده و آژانسی که در گذشته ۱۵۰ سرویس در روز داشت، اکنون کمتر از ۸۰ سرویس دارد.

رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرمانشاه با بیان اینکه بعد از سهمیه‌بندی بنزین تعداد دیگری از رانندگان به سمت تاکسی‌های اینترنتی رفتند، گفت: آنطور که گفته می‌شود وضعیت سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی مشخص شده، اما برای آژانس‌ها هنوز در مرحله ثبت نام هستیم و احتمالا در این هفته سهمیه سوخت این خودرو‌ها نیز تعیین تکلیف شود.

او با بیان اینکه کاهش رانندگان و کاهش درخواست، درآمد آژانس‌ها را کاهش داده و آن‌ها را با مشکلات مالی زیادی مواجه کرده، گفت: تقاضا داریم امتیازاتی برای آژانس‌ها در نظر گرفته شود، مثلا سهمیه‌ای برای CNG کردن خودرو‌هایی که در آژانس‌ها به صورت دائم و مستمر فعالیت دارند بعد از پالایش دقیق آن‌ها تعیین شود.

رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرمانشاه از وضعیت فعالیت آژانس‌ها در استان کرمانشاه هم یاد کرد و با بیان اینکه هم اکنون نزدیک به ۶۲۰ آژانس با حدود هفت هزار راننده در سراسر استان داریم، گفت: از این تعداد حدود ۲۰۰ آژانس با ۳۴۰۰ راننده مربوط به شهرستان کرمانشاه است .

انتهای پیام/د

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.