راه اندازی بازارچه عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار در کرمان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی کرمان گفت: بازارچه دائمی عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار در شهر کرمان راه اندازی می‌شود.

راه اندازی بازارچه عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود ایرانمنش، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی کرمان گفت: احداث بازارچه دائمی برای زنان سرپرست خانوار یکی از دغدغه‌های شهردار و خواسته‌های مردم کرمان است که در دستور کار قرار گرفته و با جدیت پیگیر احداث آن هستیم.

او افزود: طی نشست‌های متعدد با شهردار کرمان و بازدید‌های انجام شده با شهرداری منطقه سه زمینی در منطقه سه شهری برای اجرای این پروژه جانمایی شده است.

ایرانمنش تصریح کرد: پس از نهایی شدن زمین این پروژه، اخذ مجوز‌های آن به زودی انجام خواهد شد.

او با اشاره به اینکه برای احداث این بازارچه نیاز به مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی داریم، افزود: پس از نهایی شدن زمین، طی فراخوانی از تمامی سرمایه گذاران متقاضی در این امر دعوت به عمل می‌آید.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی کرمان تصریح کرد: اجرای این پروژه فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاران خواهد بود، زیرا در ادامه کار ساخت چند بازارچه دائمی دیگر در سطح شهر کرمان در دستور کار است.

ایرانمنش هدف از این اقدام را ایجاد اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار و ساماندهی آن‌ها در یک مکان مشخص عنوان کرد و افزود: در این بازارچه تمامی تولیدات زنان سرپرست خانوار شامل صنایع دستی، پوشاک و مواد غذایی عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار