معاون استاندار اردبیل:

پژوهشگران برتر استان اردبیل تجلیل می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، معلمان و دانش آموزان استان اردبیل در هفته پژوهش تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یعثوب نژاد محمد، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل صبح امروز در جلسه شورای پژوهش استان اردبیل گفت: از بین پژوهشگران و اساتید در دانشگاه‌های استان اردبیل، دستگاه‌های اجرایی نفرات برتر بر اساس شاخص‌ها و فرایند امتیاز دهی مشخص شده اند و طی مراسم ویژه از این افراد تجلیل می‌شود.

او با بیان اینکه حوزه پژوهش دانشگاه‌ها دو نفر از نفرات برتر خود برای ارزیابی به دبیرخانه معرفی کرده بودند گفت: بعد از بررسی داور‌ها طبق شاخص‌هایی که در فرم‌های امتیاز دهی مشخص شده در نهایت در هر رشته‌ای نفرات برتر مشخص و معرفی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل ادامه داد: بیشترین امتیاز‌ها در بخش‌های علوم انسانی، فنی مهندسی و علوم پایه و ... به پژوهشگران دانشگاه محقق اردبیلی اختصاص یافته و در بخش پزشکی نیز دانشگاه علوم پزشکی برتر از سایر دانشگاه‌ها بوده است.

نژاد محمد همچنین از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی در هفته پژوهش خبر داد و گفت:در محل سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی این نمایشگاه با همکاری پارک علم و فن آوری به مدت ۴ روز دایر می‌شود و برای دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی که توانسته اند در زمینه پژوهشی کار‌های خوبی انجام داده محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

او اضافه کرد: در این نمایشگاه ۱۰۰فناور پارک و مرکز رشد و فن آوری حضور خواهند یافت و یک غرفه مستقل برای نمایش دستاورد‌های افرادی که دارای رتبه پژوهشی هستند اختصاص می‌یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل افزود: در این هفته از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان ۵۹۳ نفر از معلمان پژوهنده و بیش از ۸ هزار دانش آموز برتر طی مراسمی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

نژاد محمد با یادآوری اینکه جشنواره دانشجویان در هفته پژوهش برگزار می‌شود گفت:هر دانشگاه یک دانشجوی پژوهشگر برتر جهت تجلیل به دبیرخانه پژوهشی معرفی کنند تا ایجاد انگیزه و زمینه رقابت در دانشگاه‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.