مهلت نام نویسی در آزمون سراسری قرآن اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت نام نویسی مردم این استان برای شرکت در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی از مردم کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در این آزمون سراسری از ۲۵ آبان ماه امسال آغاز شد.

محمدعلی پیرسبزی افزود: تاکنون ۲۷۰ نفر از مردم کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در این آزمون سراسری نام نویسی کرده اند و پیش بینی می‌شود که تعداد آن‌ها به بیش از یک هزار نفر برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آزمون سراسری با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، دانشگاه پیام نور، اداره کل آموزش و پرورش و کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به ۲ صورت کتبی و الکترونیک و در ۲ بخش زنان و مردان برگزار خواهد شد.

پیرسبزی عنوان کرد: آزمون الکترونیک ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۱۳۹۸ و آزمون کتبی نیز سوم بهمن ماه امسال همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

او با اشاره به نبود محدودیت سنی برای شرکت در این آزمون سراسری، ابراز داشت: افراد شرکت کننده در رشته‌های حفظ، روخوانی، سبک زندگی قرآنی، معارف نهج البلاغه، معارف صحیفه سجادیه، مفاهیم در تفسیر و مفاهیم سوره یقره با یکدیگر رقابت می‌کنند.
انتهای پیام/غ

ثبت نام ۲۷۰ نفر در آزمون سراسری قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.