اقتدار پلیس امنیت خوبی را در جامعه ایجاد کرده است

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار پلیس و مجاهدت کارکنان آن امنیت خوبی را در جامعه ایجاد کرده است.

اقتدار پلیس امنیت خوبی را در جامعه ایجاد کرده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرهاد تجری در دیدار با فرمانده انتظامی قصرشیرین اظهار داشت: روز‌های گذشته عده‌ای از عناصر داخلی دشمنان دست به اقداماتی زدند که برای مدت کوتاهی در جامعه هرج و مرج ایجاد شد.

او افزود: این افراد که تحت آموزش دشمنان سرسخت انقلاب نیز قرار گرفته بودند با سوء استفاده از شرایط ایجاد شده دست به تخریب اموال عمومی و آسیب رساندن به مراکز خدماتی و عمومی زده و حتی به اموال مردم نیز رحم نکردند.

تجری بیان کرد: در این میان نیروی مقتدر انتظامی با ورود به موقع خود اجازه فعالیت بیشتر به اغتشاشگران را نداد و کنترل اوضاع را در دست گرفت.

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدون شک اگر صلابت و اقتدار پلیس نبود اتفاقات بدتری رخ می‌داد، اما از خودگذشتگی ماموران در برابر عوامل داخلی دشمنان این اجازه را از آن‌ها گرفت.

او گفت: در این میان ماموران انتظامی استان کرمانشاه نیز بسیار مقتدرانه در صحنه دفاع از امنیت استان حاضر شده و حتی یک شهید بزرگوار را نیز تقدیم نظام کردند.

تجری در پایان گفت: این شهدا سند افتخار نیروی انتظامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و بر هیمنه انقلاب می‌افزاید.

انتهای  پیام/ز

 

شهدا سند افتخار نیروی انتظامی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار