پیکر امام جمعه فقید بانه در زادگاهش به خاک سپرده شد

پیکر امام جمعه فقید بانه امروز با حضور پرشور اقشار مردم و روحانیون در بانه تشییع و در روستای نجنه علیای این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،پیکر مرحوم ماموستا حیدری امام جمعه فقید شهرستان بانه پیش از ظهر امروز با حضور پرشور اقشار مردم و روحانیون بانه تشییع و در روستای نجنه علیای این شهرستان به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر این روحانی برجسته امروز در مسجد اقبالی بانه برگزار شد و سپس پیکر امام جمعه فقید بانه از این مسجد تا دانشگاه پیام نور با حضور گستره مردم متدین این شهرستان، مسئولان محلی و استانی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، مسئولان مرکز بزرگ اسلامی غرب، نیرو‌های نظامی و انتظامی، ماموستایان و روحانیون علوم دینی تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش منتقل شد.

مراسم ختم این عالم دینی روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه در مسجد اقبالی محله جاده سلیمانی شهر بانه برگزار می‌شود و مراسم ختم زنانه نیز در منزل آن مرحوم جنب مسجد اقبالی برگزار خواهد شد.

ماموستا عبدالله حیدری در سال ۱۳۰۰ در روستای کشنه بانه چشم به جهان گشود و از پنج سالگی شروع به آموختن علوم دینی کرد و مدارج عالی را در کردستان عراق و سنندج مرکز استان کردستان اموخت.

انتهای پیام/ع

پیکر امام جمعه فقید بانه تشییع و به خاک سپرده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.