آغاز ثبت نام داوطلبان مجلس از ۸ صبح فردا در استان مرکزی

ثبت نام یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۸ صبح فردا همزمان با سراسر کشوردر استان مرکزی هم آغاز می‌شود.

آغاز ثبت نام داوطلبان مجلس از ۸ صبح فردا در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۸ صبح فردا همزمان با سراسر کشوردر ۶ حوزه اصلی انتخابیه استان مرکزی آغاز می‌شود.

بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در گفت و گو با به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با بیان اینکه کار ثبت نام از ساعت ۸ صبح فردا به مدت ۷ روز تا ۱۶ آذر ادامه دارد گفت: هماهنگی‌های لازم برای ثبت نام از داوطلبان انجام شده و استان مرکزی آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است.

اکرمی افزود: ثبت نام از داوطلبان در مرکز استان مرکزی در فرمانداری اراک بعنوان حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان، در فرمانداری شازند بعنوان مرکز حوزه انتخابیه شازند، فرمانداری تفرش بعنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان تفرش، آشتیان و فراهان، فرمانداری ساوه بعنوان مرکز حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه و فرمانداری خمین هم بعنوان مرکز حوزه انتخابیه خمین انجام می‌شود.

او به مدارک مورد نیاز داوطلبان اشاره کرد و افزود: داشتن شناسنامه به همراه شماره ملی و همچنین ۲ قطعه عکس و تکمیل پرسشنامه که در محل ثبت نام در اختیار داوطلبین قرار می‌گیرد الزامی است.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: مدیرانی که مشمول ماده ۲۹ قانون هستند هم بایستی در موعد مقرر استعفاء می‌دادند که این امر برای ثبت نام الزامی است.

او با اشاره به اینکه مقدمات کار فراهم شده و دست اندرکاران ستاد برگزاری انتخابات، فرمانداران و بخشدارن استان مرکزی آماده ثبت نام از داوطلبین هستند افزود: امیدواریم همانند دوره‌های گذشته انتخاباتی پرشور در استان شته باشیم.

انتهای پیام / ج

ثبت نام یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دهم تا شانزدهم آذرماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.