مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان؛

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند طراحی ساختار‌های مناسب است

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: استفاده از ظرفیت جامعه نخبه و دانشگاهی استان، برای آگاهی مردم از بیانیه گام دوم انقلاب از برنامه های این سازمان است .

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در زندگی مردم نیازمند طراحی ساختار‌های مناسب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان  افزود: بیانیه گام دوم انقلاب، دستورالعمل اجرایی از سوی رهبر انقلاب برای ۴۰ سال آینده کشور است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب همچون قانون اساسی است که باید همگان نسبت به آن اطلاع داشته و عامل به آن باشند، گفت: این مجموعه نسبت به بیانیه گام دوم دو رویکرد مهم «تبیین و اجرا» در دستور کار خود دارد.

او با اشاره به اینکه باید در جامعه تدابیری اتخاذ شود تا بیانیه گام دوم انقلاب در فضای جامعه تبیین شود، افزود: تمام ارگان‌های انقلاب و نظام نسبت به این بیانیه تکلیف و احساس مسئولیت دارند، اما در این بین تبلیغات اسلامی به عنوان یک دستگاه حاکمیتی در حوزه تبلیغ، تکلیف بیشتری بر دوش دارد.

نظیری با اشاره به اینکه از همان زمان صدور این بیانیه از سوی مقام معظم رهبری، تبلیغات اسلامی استان آغاز به اتخاذ برنامه‌هایی در راستای تببین این بیانیه در جامعه هدف خود یعنی، هیئات مذهبی، کانون مداحان، مساجد، مبلغین و ... کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه متأسفانه تاکنون کار جدی در این حوزه انجام نگرفته است، ادامه داد: در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب لازم است تا صدا وسیما، دانشگاه و رسانه‌ها به صورت جدی‌تری وارد کار شوند.

او ابراز کرد: باید راهکار و ساختار‌هایی طراحی و ارائه شود تا بیانیه گام دوم انقلاب و به طور خاص آن ۷ راهبرد اصلی رهبری در این بیانیه در گام نخست برای مردم تبیین شده و وارد متن زندگی مردم شود و در گام بعدی این مهم در فضای جامعه اجرایی شود.

نظیری با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی استان در راستای تحقق دو رویکرد مهم خود برنامه‌هایی در دستور کار دارد، گفت: این مجموعه به دنبال آن است تا با استفاده از ظرفیت جامعه نخبه و دانشگاهی استان با برگزاری برخی رویداد‌ها، مردم را نسبت به این بیانیه آگاه ساخته و نقش آنان را در این بیانیه مشخص کند.

انتهای پیام/ د

لزوم طراحی ساختارهای مناسب برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب

برچسب ها: رهبری ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.