حذف حساب‌های توییتر به تاخیر افتاد

شرکت توییتر به تازگی اعلام کرد که به دلیل نداشتن راهکاری برای بازگرداندن حساب‌های حذف شده، فعلا از حذف حساب کاربران خودداری می‌کند.

حذف شدن حساب‌های توییتر به تاخیر افتادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت توییتر روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد حساب‌های غیر فعال در این شبکه اجتماعی را به دلیل بالا بردن ضریب اطمینان کاربران حقیقی این شبکه اجتماعی حذف کند. این شرکت به تازگی اطلاعات جدیدی درباره برنامه خود برای حذف حساب‌های غیر فعال در توییتر منتشر کرده است. شرکت توییتر اعلام کرده است که حذف شدن حساب‌های کاربران فعلا فقط در قاره اروپا انجام خواهد شد و پس از اتمام مراحل آزمایشی در سراسر جهان و به طور کلی اجرایی خواهد شد. در حال حاضر روند پاک شدن حساب کاربران اروپایی از ۲۶ نوامبر آغاز شده است و شرکت توییتر به طور جدی قصد دارد حساب‌هایی که بیش از ۶ ماه غیر فعال بوده‌اند را حذف کند.

اما موضوع بسیار مهمی که توییتر درگیر آن شده به این موضوع باز می‌گردد که اگر کاربری که حساب وی پاک شده است، بخواهد دوباره حساب خود را بازیابی کند، چه کاری باید انجام دهد؛ و تاکنون نیز توییتر برای آن هیچ راه حلی پیدا نکرده است. به همین دلیل مدیر عامل شرکت توییتر با انتشار پستی در صفحه خود اعلام کرد تا زمانی که شرکت توییتر راه حلی برای این موضوع پیدا نکند، هیچ کدام از حساب‌های کاربران حدف نخواهد شد و ما قصد داریم روند اصلی حذف شدن حساب‌ها را از ۱۱ دسامبر آغاز کنیم.

حذف شدن حساب‌های توییتر به تاخیر افتاد

این در حالی است که شرکت فیسبوک راه حلی برای بازگردانی حساب‌های کاربری پاک شده در نظر گرفته است و می‌توان گفت توییتر در این مورد از شرکت فیسبوک عقب افتاد است. می‌توان به جرئت گفت که شرکت توییتر برای جبران این عقب افتادن، قطعا در روز‌های آینده برنامه خود برای بازگردانی حساب‌های کاربری حذف شده را اعلام کند.


بیشتر بخوانید: بسته الحاقی بازی Call of Duty: Modern Warfare در راه است


همچنین از آنجایی که روند اصلی حذف شدن حساب‌ها از قاره اروپا آغاز خواهد شد، احتمالا فراگیر شدن این اقدام شرکت توییتر در سراسر جهان تا سال آینده میلادی به طول خواهد انجامید.

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، توییتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار