کشف سرقت‌های میلیاردی از سارقان حرفه‌ای منزل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل و کشف سرقت‌های ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در اردبیل و احساس ناامنی شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و تشکیل تیم‌های عملیاتی در دستور پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و هدفمند و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت ها، ردپای ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار در رابطه با این سرقت‌ها شناسایی، که با هماهنگی مقام قضائی و در ۲ عملیات جداگانه و مشترک کارآگاهان پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی شهرستان اردبیل هر ۲ سارق دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به انجام بازجویی‌های تخصصی و پلیسی از سارقان دستگیر شده گفت: سارقان دستگیر شده در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی پلیس به ارتکاب ۱۹ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

سردار حسینی ارزش سرقت‌های کشف شده از سارقان را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه ۳ خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه در رابطه با پرونده سارقان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف و با انجام اقدامات قانونی تحویل مالباختگان شد، گفت: سارقان به همراه خریداران اموال مسروقه تحویل مقام قضائی شدند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان منزل در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.