تساوی ساوجی‌ها در گام هجدهم

تیم فوتسال سن ایچ ساوه در مقابل میزبان خود حفاری اهواز به تساوی رضایت داد.

تساوی ساوجی‌ها در گام هجدهمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال و از هفته هجدهم تیم سن ایچ ساوه در مقابل میزبان خود حفاری اهواز به تساوی رضایت داد.

در این دیدار که در اهواز برگزار شد دو تیم به تساوی در عدد ۲ رضایت دادند تا سن ایچ ساوه ۲۷ امتیازی شود و با یک رده سقوط در جای ششم قرار گیرد.

هر ۲ تیم سن ایچ و ملی حفاری در حالی به مصاف هم رفتند که به ترتیب در مکان‌های چهارم و هشتم رده‌بندی لیگ برتر فوتسال قرار داشتند.

تیم سن ایچ در نیمه اول موقعیت‌هایی روی دروازه حریف خلق کرد و موفق شد یک گل به حریف بزند در ادامه تیم ملی حفاری نتوانست از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند و بازنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم شاگردان یعقوب مراقی به خوبی در میدان ظاهر شدند و توانستند در ابتدای کار گل تساوی بخش بازی را به ثمر برساندو در ادامه تیم سن ایچ توپ و میدان را در اختیار گرفت و بازیکنان این تیم برای بار دوم دروازه حفاری را باز کردند.

حفاری که نمی‌خواست بازنده این دیدار خانگی شود موقعیت‌های بسیاری روی دروازه حریف به وجود اورد تا اینکه توانست گل دوم خود را به ثمر برساند.

انتهای پیام / ج

سن ایچ ساوه مقابل حفاری اهواز به تساوی رضایت داد

برچسب ها: فوتسال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.