ادامه خروش انقلابی مردم استان مرکزی

راهپیمایی مردمی میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور در چندشهردیگر استان مرکزی برگزار شد.

.  ادامه خروش انقلابی مردم استان مرکزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بعد از راهپیمایی روز چهارشنبه ۲۹ آبان راهپیمایی مردمی میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور در استان مرکزی برگزار شد.

پس از حوادث چند روز گذشته در کشور مردم با بصیرت، متدین استان مرکزی در روز چهارشنبه دراستای حمایت از مواضع مقام معظم رهبری با حضور انقلابی در راهپیمایی خودجوش بر آشوبگران خروشیدند و ضمن میثاق دوباره با ولایت از اقتدار و امنیت کشور حمایت کردند و امروز هم در ادامه راهپیمایی در شهر‌های دلیجان، محلات، کارچان و پرندک و فرمهین و داودآباد بر گزار شد.


راهپیمایی "میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور" در فرمهین و داودآباد از ساعت ۱۱ به سمت مصلا و دردلیجان، محلات، کارچان و پرندک بعد از نماز جمعه بر گزار شد.

مردم این شهر‌ها با حضور در خیابان‌ها به نظام و رهبری لبیک گفتند و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند و ضمن میثاق دوباره با انقلاب و رهبری حمایت خود را از اقتدار و امنیت کشور، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

راهپیمایان با سر دادن شعار‌های " مرگ بر اسرائیل "، " مرگ بر آمریکا"، "ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم"، "مرگ بر اخلالگر" و " مرگ بر فتنه گر داخلی" از نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.