هنرمند بوشهری برترین گزارشگر ورزشی استان‌ها شد

شاهین بهرام نژاد به عنوان گزارشگر برتر ورزشی صداوسیمای استان‌ها معرفی شد.

بهرام نژاد برترین گزارشگر ورزشی استان‌ها شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در دوره تکنیک‌های نوین گزارشگری، تهیه‌کنندگی و گزارشگری فوتبال که معاونت سیمای سازمان صدا و سیما برگزار کرد، از میان گزارشگران ورزشی استان‌هایی که در لیگ برتر یا لیگ دسته اول فوتبال نماینده دارند، از گزارشگر بوشهری به عنوان نفر برتر تجلیل شد.

در آیین اختتامیه این دوره، شاهین بهرام نژاد از مرکز بوشهر و علیرضا جماعتی از مرکز اصفهان به عنوان گزارشگران برتر فوتبال مراکز استان ها، برگزیده و  تجلیل شدند.

این انتخاب بر اساس بررسی و ارزیابی گزارش‌های فصل گذشته و این فصل مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور که پخش زنده داشته‌اند، صورت گرفته است.

این دوره از ۲۴ تا ۲۷ آبان به میزبانی باشگاه گل گهر و صداوسیمای مرکز کرمان در سیرجان برگزار شد.

شاهین بهرام نژاد علاوه بر اینکه به علاقه‌مندی و دغدغه‌های ورزشی بوشهری‌ها توجه دارد، از حریفان و تیم‌های مهمان با ادبیات فاخر و منصفانه یاد می‌کند که این موضوع در گزارش‌های او مقابل تیم‌های پایتخت، مورد توجه واقع شده، در حالی که برخی گزارشگران استانی، وقتی نماینده استان شان میزبان تیم‌های پرطرفدار به ویژه سرخابی پایتخت هستند، با واژه‌های غیرواقعی، تحقیرکننده و گاهی تند حریف را نوازش و خاطر هواداران رقیب را مکدر می‌کنند.

انتهای پیام/م

یک بوشهری برترین گزارشگر ورزشی استان‌ها شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
دقیقا همینجوره گزارش شاهین پرسپولیس رو که گوش میکردم هم حس میکردی که یه طرفدار چند آتیشه پرسپولیسه هم یه طرفدار چند آتیشه شاهین از طرفی هم مشکلات و دغدغه های تیم شهرشون رو طوری توصیف می کرد که با گوشت و استخون درک کنی ولی عنوان دوم بنظرم حق گزارشگر خراسان بود