پاکدامن: امیدوارم در المپیک مردم را خوشحال کنیم/ داوران حقمان را ندادند

ملی پوش شمشیر بازی کشورمان گفت: تیم‌های اروپایی نمی‌خواهند ما موفق باشیم، زیرا اگر به جمع ۴ تیم برتر برسیم یکی از سهمیه اروپا کم می‌شود

پاکدامن: امیدوارم در المپیک مردم را خوشحال کنیم/ داوران حقمان را ندادندعلی پاکدامن ملی پوش شمشیر بازی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات جام جهانی شمشیر بازی بیان داشت: سطح مسابقات به دلیل سهمیه المپیک سطح بالایی داشت و ۲۸ تیم و ۲۱۰ شمشیر باز در آن حاضر شده بودند که خوشبختانه در پایان آن توانستیم به عنوان ششمی برسیم و شاید اگر یکی - ۲ ضربه بیشتر می‌زدیم حالا مدال هم گرفته بودیم.

او افزود: خوشبختانه حالا رقابتمان با تیم‌ها صاحب سبک و پر افتخار جهان است و همین روند اگر ادامه داشته باشد امیدوارم بتوانیم خبر‌های خوشی در المپیک به مردم بدهیم.

او درباره شرایط حمایت‌ها از ملی پوشان عنوان داشت:خوشبختانه شرایط خوب است، برای ما همه چیز صد در صد کامل نیست، اما شرایط برای ما خوب است. البته منظور سخت افزاری و این جور مسائل نیست بلکه داوری است که در همین مسابقات از آن ضربه خوردیم، اگر ما می‌خواهیم مدال بگیریم باید تلاش کنیم، خوشبختانه شرایط خوب است و امیدوارم سهمیه المپیک را صد در صد کنیم، هم اکنون تیم چین به دنبال ماست، اما امیدوارم به شرایط خوبمان ادامه دهیم و با همین اختلاف کار را جلو ببریم.

پاکدامن درباره میزبانی مصری‌ها از تیم ملی کشورمان گفت: میزبانی خوب بود، اما بحث اصلی داوری است که تیم‌های اروپایی نمی‌خواهند ما موفق باشیم، زیرا اگر به جمع ۴ تیم برتر برسیم یکی از سهمیه اروپا کم می‌شود به طور مثال در بازی مقابل مجارستان ما با نتیجه ۴۵ - ۴۰ باختیم در صورتی که فکر کنم ۵۰ - ۳۵ بازی را برده بودیم و داوران حق ما را نداده بودند.

او در پایان گفت: وضعیت خوبی داریم و خوشبختانه فدراسیون ما بی حاشیه است و اردو هایمانم را داریم خوشبختانه مشکلی نداریم و امیدوارم تا المپیک ادامه داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

جدیدترین رنکینگ جهانی شمشیربازی/ ایران در رده پنجم ایستاد

تیم ملی شمشیر بازی ایران به نیمه نهایی رقابت های جهانی نرسید

زمان بازگشت کاپیتان تیم ملی شمشیربازی به مسابقات مشخص شد


انتهای پیام/ 

اظهارات  ملی پوش شمشیر بازی  درباره تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار