عابدینی: عملکرد انفرادی ام خیلی خوب نبود / امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم

ملی پوش شمشیر بازی کشورمان گفت: خوشبختانه توانستیم در بخش تیمی مسابقات به عنوان ششمی برسیم، اما خودم در مسابقات انفراد خوب نبودم.

عابدینی: عملکرد انفرادی ام خیلی خوب نبود / امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیمعلی عابدینی ملی پوش شمشیر بازی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات جام جهانی مصر گفت: خوشبختانه توانستیم در بخش تیمی مسابقات به عنوان ششمی برسیم، اما خودم در مسابقات انفراد خوب نبودم، اما خوشبختانه توانشتیم به صورت تیمی یک پله در جام جهانی صعود داشته باشیم.

او افزود: در همه مسابقات تیم‌های اصلی و نفرات اصلی حاضر می‌شوند، زیرا سال سهمیه المپیک است و همه در این مسابقات حاضر می‌شوند.

ملی پوش کشورمان درباره سهمیه المپیکی شمشیر بازان عنوان داشت: چین در این مسابقات به عنوان هفتم جهان رسید و ما فکر نمی‌کردیم این تیم به جمع ۸ تیم برسد، حالا اگر ما در ۲ مسابقه پیش رو حاضر نشویم و چین هم به قهرمانی این رقابت‌ها برسد در آن صورت ممکن است المپیکی نشویم وگرنه تاکنون سهمیه مان عملا قطعی است.

عابدینی درباره شانس کسب مدال در رقابت‌های المپیک عنوان داشت: ما در هر مسابقه‌ای که حاضر می‌شویم با تمام توان به میدان می‌رویم تا مدال بگیریم و چه رنگی بهتر از طلا، این مسئله در انفرادی و تیمی است و امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

علی عابدینی درباره شرایط حمایت‌ها از شمشیربازان برای رقابت‌های پیش رو عنوان داشت: ابتدا جا دارد از باقرزاده رئیس فدراسیون که با این بودجه کم کمک می‌کند تشکر می‌کنم،   امیدوارم بودجه را به بودجه المپیکی تبدیل کنند و فکر نکنند که با همین بودجه کم می‌توان کار‌ها را پیش برد تا ما هم باتوانیم با تمام توان به مسابقات برویم و به موفقیت برسیم.


بیشتر بخوانید:

جدیدترین رنکینگ جهانی شمشیربازی/ ایران در رده پنجم ایستاد

تیم ملی شمشیر بازی ایران به نیمه نهایی رقابت های جهانی نرسید

زمان بازگشت کاپیتان تیم ملی شمشیربازی به مسابقات مشخص شد


انتهای پیام/ 

اظهارات  ملی پوش شمشیر بازی درباره تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار