عملیات پاکسازی و برف روبی معابر شهرکرد

عملیات پاکسازی و برف روبی معابر شهرکرد از دیشب همزمان با بارش برف آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نورالله غلامیان شهردار شهرکرد گفت: همزمان با بارش برف، نیرو‌های خدمات شهری و ماشین آلات شهرداری از دیشب یکشنبه ۲۶ آبان ۹۸ عملیات برف روبی، نمک پاشی و یخ زدایی را در نقاط مختلف شهر اعم از معابر اصلی و فرعی  آغاز کردند که این خدمات رسانی  همچنان ادامه دارد.
 
او افزود: جهت برف روبی معابر، سه دستگاه گریدر، چهار دستگاه برف روب، یک دستگاه لودر، ۱۵ دستگاه شامل کامیون حمل و پخش شن و نمک و تانکر، یک دستگاه بیل بکهو، شش دستگاه ماشین آلات سبک و ۱۳۵ نفر نیرو‌های خدماتی و فضای سبز شهری ستاد حوادث شهرداری بکارگیری شده اند.
 
غلامیان با بیان اینکه شش اکیپ وظیفه تکاندن برف و جمع آوری شاخ و برگ درختان را بر عهده دارند، اظهار داشت: حدود ۱۶۰ تن شن و نمک در نقاط حادثه خیز شهر پخش شده است.

او ادامه داد: تمهیدات لازم برای اقدامات مؤثر برف روبی، یخ زدایی، رفع نقاط آبگیر و لایروبی کانال‌ها در روز‌های برفی و بارانی انجام شده است.

شهردار شهرکرد از شهروندان تقاضا کرد به منظور تسهیل در پاکسازی معابر پوشیده از برف توسط عوامل شهرداری، از پارک کردن خودرو‌ها در زیر درختان و حاشیه معابر جدا خودداری و با توجه به لغزندگی معابر از وسایل حمل و نقل عمومی درون شهری استفاده نمایند.

غلامیان تأکید کرد: شهروندان از پارو کردن و ریختن برف پشت بام و حیاط منزل خود به کوچه‌ها و معابر خودداری کرده و شهرداری را در این خصوص یاری دهند.

او اضفه کرد: جهت جلوگیری از شکسته شدن شاخه‌های درختان و تأمین امنیت شهروندان، تقاضا می‌شود شهروندان گرامی نسبت به تکاندن برف درختان همکاری لازم را با شهرداری شهرکرد داشته باشند.

انتهای پیام/ز

انجام عملیات برف‌روبی در شهرکرد با ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات شهرداری

برچسب ها: شهرداری ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار