مشاور شهردار تهران در توئیتر خبر داد

آمادگی ناوگان حمل و‌ نقل عمومی پایتخت همزمان با افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین

غلامحسین محمدی در توئیتر از آمادگی ناوگان حمل و‌ نقل عمومی پایتخت همزمان با افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین خبر داد.

کرایه تاکسی‌ها افزایش نخواهد یافتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از ساعت ۱۲ بامداد امروز بنزین سهمیه بندی شده و قیمت آن افزایش یافت و بسیاری از شهروندان تهرانی نگران این موضوع هستند که با افزایش قیمت بنزین، قیمت وسایل حمل و نقل عمومی نیز افزایش یابد. در همین رابطه غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران با انتشار پستی در صفحه توئیتر اعلام کرد که افزایش قیمت بنزین تاثیری در نرخ کرایه‌های تاکسی نخواهد داشت و کلیه ناوگان عمومی موظفند بی کم و کاست به مردم خدمت رسانی کنند.

متن توییت وی به این شرح است:

با توجه به سهمیه‌بندی و افزایش قیمت #بنزین از روز شنبه ۲۵آبان‌ماه تمام سامانه‌های فعال در حمل و نقل عمومی تهران و حومه شامل خطوط هفت‌گانه مترو، خطوط تندرو و عادی اتوبوسرانی و همچنین ناوگان تاکسیرانی با حداکثر ظرفیت، آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

همچنین با توجه به سهمیه تعیین‌شده برای #تاکسی ها، هیچ‌گونه افزایش نرخی در کرایه تاکسی‌ها وجود نخواهد داشت. بدیهی است در صورت نیاز به سهمیه بیشتر برای تاکسی‌ها، این امکان وجود دارد که با هماهنگی وزارت کشور و برحسب میزان پیمایش تاکسی‌ها سهمیه مازاد تعیین شود.

همچنین مدیران و پرسنل شرکت بهره‌برداری #مترو، شرکت واحد #اتوبوسرانی، سازمان #تاکسیرانی و مسئولان ذی‌ربط در مناطق ۲۲گانه شهر تهران موظف‌اند با تمام امکانات و ظرفیت ناوگان، شرایطی ایجاد کنند که سفر‌های شهروندان با سهولت و آرامش و بدون هرگونه مشکل و تأخیری انجام گیرد.

کرایه تاکسی‌ها افزایش نخواهد یافت

انتهای پیام/

برچسب ها: تاکسی ، بنزین ، تاکسیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رضا
۰۲:۱۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
دیگه بسه بسه بسه.بخدا از همین جوونای بیکار و نامید شرم کنید
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۲۱:۳۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
اصلا طبق کدوم منطق نرخ بنزین3برابر شد؟کدوم نماینده ای که من بهش رای دادم به این تغییر رای مثبت داد؟پس چرا همه مسولان مربوطه تا چندماه پیش میگفتن برنامه ای برای افزایش نرخ بنزین یا سهمیه بندی اون نداریم ولی حالا دقیقا همین اتفاق افتاد؟