همت قوه قضاییه در ایجاد عدالت اقتصادی

امام جمعه ریگان بیان داشت:تحقق عدالت اقتصادی به همت قوه قضائیه می‌تواند نقش بی بدیلی در ایجاد اقتصاد مقاومتی و گام دوم انقلاب داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان گفت: عدالت اقتصادی از انحراف سرمایه‌ها به سمت و سو‌هایی که مسیر رشد وپیشرفت کشور را مسدود می‌کند، جلوگیری وایجاد امنیت برای تولید کنندگان وصنعتگران وانگیزه کافی برای سرمایه گذاران را فراهم می‌کند.

او به عملکرد دستگاه قضا اشاره  وابراز کرد : دستگاه قضا تا کنون توانسته است از تعطیلی ۵۰۰ واحد تولیدی صنعتی کشور جلوگیری نماید و خیلی از بدهکارهای کلان بانکی را به پای میز محاکمه بکشاند.

امام جمعه ریگان به روز کتاب وکتاب خوانی اشاره و ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند کتاب خوب یکی از بهترین ابزار‌های کمال بشری است .

حجت الاسلام رنجبر ماهانی به سقر ریاست جمهوری به استان کرمان  اشاره کرد و گفت:  رئیس جمهور در سفر گذشته‌ای که به استان کرمان داشت شهرستان ریگان مورد بی مهری قرار گرفت در این سفر هم همینطور البته ما به این تبعیض‌ها وبی مهری‌ها عادت کردیم.

او افزود: مردم مشکلات زیادی دارند ومشکلاتشان را به مسولین می‌گویند ومتاسفانه بعد از اینکه نماینده رییس جمهور بم را به مقصد تهران ترک کرد متوجه شدیم که نماینده‌ای به بم فرستاداند.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی به راه اندازی سایت علیمحمدی سایت هسته‌ای فردو که با گام چهارم شروع به کار کرد اشاره و افزود: این سایت راهبردی پس از ۵ سال تعطل به چرخه غنی سازی بازگشت که جای تقدیر وتشکر دارد.

انتهای پیام/ی

راه اندازی سایتی راهبردی در راستای اهداف هسته ای کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.