رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان سیرجان برگزار شد

رزمایش ۲ روزه گردان‌های الی بیت المقدس شهرستان سیرجان با حضور بسیجیان و با هدف نمایش اقتدار ۴۰ سال ایستادگی بسیج در بیست و پنج کیلومتری این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ باقری فرمانده سپاه شهرستان سیرجان، صبح جمعه در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس، با بیان اینکه این رزمایش، نمایشی از اقتدار و توانمندی‌های نیروی مقاومت بسیج و زنده کننده یاد بسیجیان در دوران دفاع مقدس خواهد بود، گفت: بسیجیانی که در رزمایش‌ها و برنامه‌های نیروی مقاومت بسیج حاضر می‌شوند بدون چشمداشت مادی و به صورت داوطلبانه با کنار گذاشتن امورات شخصی و مسائل زندگی مانند دوران دفاع مقدس انجام وظیفه می‌کنند.

او افزود: در ۲۳ و ۲۴ آبان ماه مرحله نخست رزمایش برگزار شد و روز ۵ آذر نیز همایش عمومی بسیجیان با عنوان همایش اقتدار بسیج و مرحله دوم رزمایش با حضور عموم بسیجیان برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری در این رزمایش با اشاره به اهمیت حضور نیرو‌های نظامی و بسیجی در تامین امنیت کشور گفت: خدا را شاکر هستیم که این عنایت را به مردم، بسیجیان و نظامیان فرمود که در منطقه به عنوان امن‌ترین کشور و مهمترین جایگاهی که بسیاری از سیاسیون و بسیاری از طراحان آن را مدیون همین استراتژی می‌دانند و امنیت کامل در شهر‌ها و کشورمان برقرار است شناخته شویم و هر اتفاقی هم که در مسائل اقتصادی و سیاسی بیفتد در عزم و اراده مردم، نیرو‌های مسلح و بسیجیان هیچ خللی وارد نمی‌کند. بلکه با قدرت بیشتر پشت سر امام مسلمین ایستاده اند و خط مقاومت را دنبال می‌کنند.

او افزود: تحریک صهیونیست‌ها با پرتاب چندین موشک آن‌ها را به استیصال واداشت و این نشانی از اقتدار جبهه مقاومت در برابر صهیونیسم و استکبار جهانی است. ما نیز که در شهر‌های مختلف کشور مسئولیت خدمت به مردم را برعهده داریم بایستی طبق بیانات مقام معظم رهبری جدای از مسئولیت شغلی که داریم شغل دوم خود را بسیجی بودن انتخاب کنیم و هر کس که در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دایره ولایت قرار دارد به عنوان یک بسیجی محسوب می‌شود و در فضای اقتصادی، سیاسی و مقاومت و دفاع نقش اصلی خود را به عنوان یک بسیجی ایثارگر، از خود گذشته و مدافع ارزش‌های نظام و اسلام بایستی ایفا نماید.

محمد محمود آبادی همه آحاد ملت را بسیجی خواند و افزود: آگاه باشید بسیجی فقط کسی نیست که در یگان بسیج مشغول به فعالیت است؛ بلکه هر کسی که در جایگاه خدمت به مردم و انجام وظیفه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد و تمام آحاد ملت سربازان نظام و سربازان مدافع حریم ولایت هستند و باید همواره آمادگی خود را حفظ نمایند.

سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان به اقتدار رزمایش امروز اشاره کرد و گفت: این رزمایش‌ها بسیار کمک می‌کند هم در دفاع شهری و هم در دفاع از مرز‌های کشور آمادگی کامل را داشته باشیم و بتوانیم از حریم جغرافیای میهن اسلامی و حریم ارزش‌های دینی و انقلابی‌مان دفاع کنیم. بایستی یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای بسیج را گرامی داشته و امنیت خود را مرهون جانفشانی آن‌ها بدانیم.

انتهای پیام/ی

ایجاد امنیت بیشتر با برگزاری رزمایش بیت المقدس

برچسب ها: سپاه ، اخبارسیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.