برگزاری مسابقه نقاشی در کتابخانه حاج یوسف بهبهانی

مسئول کتابخانه حاج یوسف بهبهانی شهرستان بهبهان از برگزاری مسابقه نقاشی با حضور دانش آموزان پیش دبستانی دبستان امام حسین (ع) به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیروس میرزایی مسئول کتابخانه عمومی حاج یوسف بهبهانی شهرستان بهبهان گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه نقاشی با حضور ۲۰ نفر از دانش آموزان ۵ ساله و مقطع پیش دبستانی دبستان امام حسین (ع) در کتابخانه عمومی حاج یوسف بهبهانی برگزار شد.

او افزود: کودکان امروز در سال‌های آینده نقش آفرینان اصلی جامعه خواهند بود و از این حیث توجه به آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

میرزایی اظهار کرد: در این مسابقه نقاشی شاهد هنرنمایی، همراهی و شور و نشاط این دانش آموزان بودیم

این مقام مسئول هدف دیگر از برگزاری این مسابقه را ایجاد ارتباط فرهنگی و هنری میان کودکان و رقابت و انگیزه برای کار‌های گروهی بین آن‌ها با موضوعات آزاد عنوان کرد.

حضور کتابداران در مهد کودک دنیای زیبا

منوچهر پورخورشید مسئول کتابخانه هدایت اله جدبابایی گفت: کتابداران این کتابخانه در مهد کودک دنیای زیبا به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

او افزود: ماریا رحیمی و لیلا باغبان زاده کتابداران کتابخانه جدبابایی در مهد کودک دنیای زیبا حضور یافتند و با مربیان و دانش آموزان در مورد اهمیت مطالعه کتاب، معرفی برنامه‌های هفته کتاب و لزوم مطالعه در بین دانش آموزان از سنین کودکی رهنمود‌هایی را ارائه دادند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: نقاشی ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار