مصرف بسیار بالای باتری توسط پیام رسان واتس‌اپ

بسیاری از کاربران استفاده کننده از نرم افزار واتس‌اپ روی تلفن‌های همراه اندرویدی اعلام کردند که این نرم افزار حجم بسیار بالایی از باتری آن‌ها را مصرف می‌کند.

مصرف بسیار بالای پیام رسان واتس آپ در گوشی‌های اندرویدیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نرم افزار واتس‌اپ یکی از پیام رسان‌های بسیار پرطرفدار فضای مجازی است که قدمت این نرم افزار بیشتر از هر نرم افزار دیگر موجود در فروشگاه‌های موبایلی است. اما به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند این نرم افزار به سرعت باعث خالی شدن شارژ گوشی اندرویدی می‌شود. ظاهرا بیشتر افرادی که مشکل تخلیه زود هنگام شارژ به دلیل استفاده از نرم افزار واتس‌اپ را دارند از تلفن همراه OnePlus استفاده می‌کنند، همچنین گوشی‌های Google Pixel، Galaxy S9، Galaxy S10e، 3 و  Pixel 4نیز به تازگی دچار این مشکل شده‌اند. یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit که از تلفن OnePlus 6 استفاده می‌کند نیز به تازگی اعلام کرده است با دریافت بروزرسانی منتشر شده برای این برنامه که قابلیت ورود به نرم افزار با اثر انگشت را به آن اضافه کرده است، نرم افزار به مدت طولانی فعال مانده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مصرف بسیار بالای پیام رسان واتس آپ در گوشی‌های اندرویدی

کاربر دیگری که از گوشی Redmi Note 5 Pro استفاده می‌کند نیز اعلام کرده است که به دلیل فعالیت نرم افزار واتس‌اپ در پس زمینه، شارژ گوشی وی از ۷۴ درصد به ۱۹ درصد کاهش یافته است. بسیاری از کاربران نیز اعلام کرده‌اند که باتری گوشی آن‌ها پس از پاسخ دادن به چند پیام ۳۰ درصد کاهش می‌یابد؛ این آمار برای یکی از قدیمی‌ترین نرم افزار‌های پیام رسان قدیمی، آماری بسیار بد و عجیب بوده و شرکت فیسبوک که مالک این پیام رسان است نیز تاکنون هی واکنشی نسبت به آن نشان نداده است.


بیشتر بخوانید: اجرایی شدن سیاست‌های جدید توئیتر در مورد تصاویر جعلی


برخی از کاربران اعلام کردند که با نصب مجدد این نرم افزار مشکل آن‌ها حل شده است، عده دیگری نیز اعلام کردند که با دریافت بروزرسانی ۲.۱۹.۳۲۵ این نرم افزار مشکل مصرف بالای باتری آن‌ها حل شده است. با این حال باید منتظر توضیحات رسمی شرکت فیسبوک درباره علت مصرف بسیار بالای نرم افزار واتس‌اپ و فعالیت این نرم افزار در پس زمینه باشیم.

انتهای پیام/

مصرف باتری عجیب نرم افزار واتس آپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
باتریشون مشکل داره
ورگرنه من همیشه آنلاین هستم و باتریم مشکلی نداره
Sweden
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
شاید از سخت افزار گوشی کاربراش بیت کوین استخراج می کنه..! البته قبلا شنیده بودم که این کار هارو می کنن
آخرین اخبار