برگزاری کارگاه توان افزایی ادارات کل ورزش و جوانان کشور در البرز

کارگاه توان افزایی کارشناسان برنامه ریزی و توسعه اجتماعی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور به میزبانی استان البرز در آسارا برگزار شد.

برگزاری کارگاه توان افزایی ادارات کل ورزش و جوانانان کشور در البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به حضور سی و یک نفر از کارشناسان برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان طی مدت دو روز در استان اشاره کرد و گفت:عطش جوانان در استان البرز برای کار و فعالیت در تمام حوزه‌ها بسیار زیاد است و امیدواریم از این کارگاه توان افزایی، نهایت بهره را ببریم.

 کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان نیز افزود  :این کارگاه یکی از متفاوت‌ترین برنامه‌ها و کارگاه‌هایی خواهد بود که تاکنون تجربه کرده ایم.

او افزود:کارشناسان حوزه جوانان همواره نیاز به کارگاه توان افزایی و بروز رسانی آگاهی و دانش خواهند داشت و سعی داریم نشست کارشناسان برنامه ریزی و توسعه اجتماعی سراسر کشور به صورت فصلی و یا حداقل سالی  دو بار برگزار شود تا با هم اندیشی انتظارات و اهداف مان را مدام دوره کنیم.

همچنین تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد:این کارگاه برای ارتقای سطح دانش و آگاهی کارشناسان برگزار می‌شود.
او افزود :مباحث نوین مرتبط با جوانان از مهمترین مباحثى می‌باشد که نیاز است تا کارمندان این عرصه نیز در آن توانمند شوند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت :این کارگاه از منظرهاى مختلفى از جمله قوانین و مقررات، امور مشاوره اى، برنامه ریزى و تولید محصولات فرهنگى در حوزه جوانان که منجر به تولید محصولاتى درجهت کاهش آسیب هاى اجتماعى و افزایش امیدوارى در جامعه می‌گردد مهم است.

انتهای پیام/و

کارگاه توان افزایی و برنامه ریزی ادارات ورزش و جوانان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.