پرداخت ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی مستقل در اردبیل

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از پرداخت ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی مستقل در ۸ ماهه سال جاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ملکه گلمغانی زاده، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای حمایت از تولیدات صنایع دستی و تحقق شعار سال بیش از ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات در طی ۸ ماهه سال جاری به فعالان صنایع دستی پرداخت شده است.

او با اشاره به اهمیت این تسهیلات در حمایت از مشاغل خانگی، بیان کرد: این تسهیلات برای ۱۶۰ نفر از فعالان صنایع دستی از محل تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: تسهیلات ذکر شده برای فعالان رشته‌های مختلف صنایع دستی در تمامی شهرستان‌های استان پرداخت شده است.

گلمغانی زاده افزود: امیدواریم با حمایت‌های صورت گرفته از تولیدات صنایع دستی استان و همچنین معرفی این محصولات در نمایشگاه‌های استانی و ملی میزان افراد مشغول به کار در این حوزه تا پایان سال افزایش یابد.

انتهای پیام/ح

پرداخت تسهیلات برای ۱۶۰ نفر از فعالان صنایع دستی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.