مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز خبر داد؛

رشد ۳ برابری اعطای وام قرض‌الحسنه کمیته امداد به نیازمندان البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز از رشد ۳ برابری وام قرض‌الحسنه کمیته امداد به نیازمندان البرزی و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد طی هفت ماه نخست سال ۹۸ خبر داد.

محمد محمدی فرد ،مدیرکل کمیته امداد استان البرز، با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک مهر پرداخت می‌شود ،در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات فراوان محرومان به‌ویژه در بخش مسکن، این نهاد با افزایش اعتبارات به ۵۶۴۱ خانوار مددجو و نیازمند غیر مددجوی مراجعه‌کننده به دفاتر کمیته امداد وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

او افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان این نهاد به لحاظ تعداد رشد ۳۶۲ درصدی و به لحاظ مبلغ رشد ۳۰۲ درصدی داشته است.

محمدی فرد بابیان اینکه در هفت‌ماهه سال گذشته ۱۵۵۷ نفر وام دریافت کرده‌اند گفت :طی هفت ماه نخست سال ۹۸ رقمی معادل ۳۳۶ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان البرزی پرداخت‌شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ بیش از سه برابر رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از عموم مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، افزود: اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌بانکی، عدم دریافت جریمه دیرکرد اقساط، و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک ازجمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت است.

او با اعلام اینکه صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند در صورت تمایل پس از سپردن وجوه خود به‌عنوان امانت نزد صندوق، نیازمندان موردنظر خود را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند تا صندوق به‌عنوان کارگزار نسبت به دریافت مدارک، ضمانت لازم و وصول اقساط اقدام کند.

وام قرض الحسنه کمیته امداد به نیازمندان البرزی رشد۳ برابری دارد.

انتهای پیام /ا.و

برچسب ها: کمیته امداد ، وام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.