اعزام ۸ جودوکار اردبیلی به مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیأت جودو استان اردبیل از اعزام ۸ جودوکار اردبیلی به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسدالله محقق، رئیس هیأت جودو استان اردبیل گفت: ۸ نفر از پسران جودوکار استان اردبیل به مسابقات قهرمانی کشور که ۲۲ و ۲۳ آبان ماه در استان ایلام برگزار می‌شود، اعزام شده‌اند.

او تشریح کرد: امسال سه دوره مسابقه چندجانبه جودو با حضور ورزشکارانی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، کردستان، زنجان، قزوین و اردبیل در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

رئیس هیات جودو استان اردبیل بیان داشت: در مسابقات چندجانبه نوجوانان، تیم آذربایجان شرقی اول، اردبیل دوم و زنجان سوم شدند و در مسابقات جوانان، تیم‌های اردبیل، کردستان و قزوین به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند و در مسابقات چند جانبه رده سنی نوجوانان و جوانان تیم اردبیل در جایگاه نخست ایستاد، زنجان دوم شد و قزوین جایگاه سوم را از آن خود کرد.

محقق اظهار کرد: کسب یک مدال نقره توسط مهدی امانی، ۳ مقام پنجمی در بخش پسران و دو مقام پنجمی و یک مقام هفتمی برای دختران از جمله دستاورد‌های اعزام جودوکاران به مسابقات کشوری و بین‌المللی است.

او افزود: اعزام ۴ نفر به مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور، اعزام ۸ نفر به مسابقات بین‌المللی سراب در رده سنی جوانان، اعزام ۸ پسر و ۶ دختر به مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان زنجان از دیگر اعزام‌های ورزشکاران این رشته است.

انتهای پیام/ح

درخشش جودوکاران اردبیلی در مسابقات کشوری

برچسب ها: جودو ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار