تشریح اقدامات اوقاف استان تهران در میلاد پیامبر اکرم (ص)/ کمک خیرخواهانه برای آزادی زندانیان

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان تهران، برنامه‌های اوقاف تهران را در میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) تشریح کرد.

مجتبی عبداللهی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: زندانیان جرائم غیرعمد تهران با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال از محل موقوفات و کمک خیران و کمک‌های مردمی در طرح دومین مرحله آزادسازی زندانیان غیرعمد همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به آغوش خانواده هایشان می‌روند.

وی افزود: طرح آزادسازی زندانیان غیر عمد با همکاری اداره امور زندان‌ها با هدف تقویت کارکرد‌های وقف و امور خیریه و امور اجتماعی همزمان با هفدهم ربیع الاول اجرا می‌شود. در این طرح از ظرفیت‌های مردمی با هدف محرومیت زدایی و رفع آسیب‌های اجتماعی و تحقق فرامین مقام معظم رهبری استفاده می‌شود. افرادی که از میان زندانیان انتخاب شدند کسانی هستند که به دلیل مشکلات مالی و جرائم غیرعمد به خاطر مبلغی جزئی گرفتار زندان شدند و خانواده‌هایشان نیز با مشکلات مختلفی به خصوص مشکلات مالی مواجه بوده‌اند. این زندانیان از تاریخ ۱۷ ربیع الاول آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان باز خواهند گشت.

وی تصریح کرد: همچنین در آستانه میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، ۱۱۰ ویلچر در طرح مهر تندرستی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل موقوفات درمانی شهر ری خریداری و  روز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه سال ۹۸ به معلولانی که از طرف ادارات و نهاد‌های ذیربط معرفی شده‌اند اهدا خواهد شد.

عبداللهی گفت: ویژه برنامه‌های جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در امامزادگان استان تهران با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همزمان با شب ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با مداحی حاج سعید جعفری پنج شنبه ۲۳ آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده بی بی شهربانو (س)، ویژه برنامه جشن میلاد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ملایری و مداحی مداحان اهل بیت (ع) روز پنج شنبه ۲۳ آبان ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) شهریار،جشن بزرگ میلاد پیامبر مهربانی (ص) و امام صادق (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موذن و مداحی حاج اسماعیل گلوبردی روز پنج شنبه ۲۳ آبان ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده معصوم (ع)، به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) جشن بزرگی در آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی مهری و مداحی حاج ناصر آئینی روز چمعه۲۴ آبان ماه ساعت ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار