راه‌اندازی کلینیک فوق تخصصی درد خاورمیانه در شیراز

کلینیک فوق تخصصی درد خاورمیانه، با مشارکت بخش خصوصی و حمایت دانشگاه علوم پزشکی در شیراز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حبیب‌الله ذاکری گفت: با توجه به نیاز امروز جامعه پزشکی در زمینه درد‌های مفاصل، سردرد‌های مزمن و انواع بیماری‌های سرطانی، این کلنیک به عنوان یکی از تخصصی‌ترین مراکز درد در خاورمیانه راه اندازی می‌شود.

این فوق تخصص کنترل و درمان درد با اعلام اینکه متخصصان این کلینیک با استفاده از روش‌های نوین علمی درد‌های مزمن بیماران را علت یابی و درمان می‌کنند، افزود: این مرکز با ارائه خدماتی تخصصی در زمینه کنترل و درمان درد، زندگی را برای بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن، آسان می‌کنند.

ذاکری افزود: در این کلینیک ابتدا به کمک آزمایش، عکسبرداری، ام آر آی، نوار عصب و دیگر روش‌های پاراکلینیکی به صورت فوق تخصصی عامل ایجاد کننده درد شناسایی و سپس نسبت درمان قطعی درد اقدام می‌شود.

او اضافه کرد: برای هر بیمار با توجه به شدت درد و عامل ایجاد کننده آن، مراحل درمانی مختلفی از تجویز دارو تا روش‌های غیرتهاجمی تزریق کنار عصب آسیب دیده یا بافت ملتهب انجام می‌شود.

محمد رادمهر، فوق تخصص کنترل و درمان درد گفت: در این مرکز علاوه بر درمان درد‌های سمپاتیکی مانند قطع عضو، درد‌های بیماران دیابتی درد‌های سر وصورت وهمچنین درد‌های ستون فقرات بیماران بدون جراحی درمان می‌شوند.

این متخصص بیهوشی و فوق تخصص کنترل و درمان درد با بیان اینکه گاهی بیمارانی دچار آرتروز ستون فقرات یا شانه‌ای می‌شوند که شرایط عمل جراحی را ندارند، اما با درد‌های شدید مواجه هستند، ارائه خدمات کنترل درد برای این افراد را موثر دانست.

او گفت: بیهوشی و عمل جراحی باز برای این افراد و بیماران که دارای مشکلات قلبی‏، کبد و نارسایی کلیه هستند پرخطر است و باید عمل جراحی بدون بیهوشی و بستری انجام دهند‎‎‎‎، بنابراین این موارد برای درمان این نوع بیماران با استفاده از جدید‌ترین روش علمی آنان را درمان می‌کند.

رادمهر افزود: بیماران بدون هیچ گونه محدودیت سنی می‌توانند از طریق کلینک درد، خدماتی تخصصی و فوق تخصصی دریافت کنند.

این فوق تخصص کنترل و درمان درد با بیان اینکه تیم فوق تخصصی کلنیک درد این ادعا را دارد که می‌توانند کیفیت زندگی را برای بیماران بهتر کنند، گفت: بیماران تحت درمان به دلیل درد‌های ناشی از درمان بیماری‏، روند طبیعی زندگیشان مختل و بعضا متوقف می‌شود.
انتهای پیام/م

راه اندازی کلینیک فوق تخصصی درد خاورمیانه در شیراز

برچسب ها: درمان ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فدایی
۰۲:۳۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
خوب
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۱۷:۴۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام آدرسش کجان