در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تعطیلی شیفت عصر مدارس ورامین به دلیل آلودگی هوا

مدارس ابتدایی ورامین به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند.

حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مدارس ابتدایی این شهرستان شیفت عصر امروز و  شیفت های صبح و عصر فردا تعطیل هستند.

فرماندار شهرستان ورامین بیان کرد: اداره ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند و محدودیت ترافیکی در شهرستان ورامین وجود ندارند.

او افزود: شاخص کنترل کیفیت هوا اکنون در شهرستان وزامین بالای ۱۶۰ است و تعطیلی زنگ ورزش مدارس راهنمایی و دبیرستان به مدیریت مدرسه بستگی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
آقای فرماندار کانالهای تلگرامی شهرستان ورامین از دیروز دارند اعلام می کنند شاخص آلودگی شهرستان بالای 160 است و شما یک مرتبه دیشب اعلام کردید شاخص به 150 هم نمی رسد و مدارس فردا تعطیل نیست . در این آلودگی هوا که بسیار هم زیاد بود فرزند خود را صبح به مدرسه فرستادم و حالا شما اعلام می کنید که شیفت عصر تعطیل است . چرا شیفت صبح را تعطیل نکردید . مگر آلودگی هوای دیروز را ندیدید . مگر رسانه ها اعلام نکردند هوا آلوده است مدارس روز دوشنبه تعطیل شود . چرا همان صبح قبل از ساعت 7 صبح اعلام نکردید که مدارس تعطیل شوند .
البته خودم جواب تمام سوالات خودم را می دانم . چون شما در ورامین زندگی نمی کنید و از هوای آلوده شهر تا زمانیکه به محل کار خود نیایید خبر ندارید و فکر می کنید هوای همه جا مثل شمال تهران است