همگان باید اعتلای کلمه توحید لا اله الا الله را سرلوحه امور خود قرار دهند

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمن توان و یارای مقابله با پشتوانه دین و وحدت مسلمانان را ندارد.

همگان باید اعتلای کلمه توحید لا اله الا الله را سرلوحه امور خود قرار دهندبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   آیت الله مصطفی علما  در مراسم بزرگ میلاد پیامبر اسلام (ص) در شهرستان پاوه ، با اشاره به آیاتی از قرآن مجید  با تاکید بر اینکه رسول خدا (ص) سرمایه بشریت است،  گفت: ۱۲۴ هزار پیامبر داریم که نام شماری از آن‌ها در آیات و روایات آمده، اما این تعریف مخصوص رسول خداوند (ص) است رسول خدا خلیفه اول و پشتوانه اسلام است، محور همه خیرات و برکات است لذا اسلام شکست ندارد و این دین تاکنون زنده مانده و برای دنیا سخن دارد.

او با تاکید بر اینکه هرجا منطق باشد شکست معنایی نداد، بیان کرد: هزاران نفر هم اگر در مقابل دین بایستند، چون دین پشتوانه دارد نمی‌توانند کاری کنند همانگونه که طی این ۱۴۰۰ سال دشمنان هزاران نقشه کشیده اند و موفق نبوده اند.

آیت الله علما عنوان کرد: دین منطق دارد با دین نمی‌توان جنگید لذا همه برای دین فدا شدند تا جایی که رجز معروف حضرت عباس (ع) در روز عاشورا مبنی بر اینکه «والله اگر دست‌های مرا قطع کنید من دین مصطفی را یاری می‌کنم» بر همین موضوع دلالت دارد.

او افزود: امروزه اسلام لحظه به لحظه خود را نشان می‌دهد و این ناشی از بصیرت مردم و نسل جوان است و شاهد رویش‌های فراوانی هستیم، زیرا دین اسلام جاذبه دارد همگان باید اعتلای کلمه توحید لا اله الا الله را سرلوحه امور خود قرار دهند.

آیت الله علما با بیان اینکه زمانی کرمانشاه جولانگاه آمریکایی‌ها بوده است، عنوان کرد: تا زمانی که در برابر دشمنان وحدت داشته باشیم کسی نمی‌تواند در مقابل ما بایستد.

او بیان کرد: امروزه علما مسئولیت بیشتری دارند و باید جوانان‌ها را جذب کنند، زیرا ثروت ما جوانان است و نفت و گاز ثروت نیست.

انتهای  پیام/ز

 

مراسم بزرگ میلاد پیامبر اسلام (ص) در شهرستان پاوه

برچسب ها: احادیث ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.