مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز :

اولین مرکز نیکوکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در البرز راه اندازی شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز از افتتاح مرکز نیکوکاری قلب سلیم در حوزه درمان و سلامت برای این استان خبر داد.

اولین مرکز نیکوکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در البرز افتتاح شدمدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  البرز  با اشاره به اینکه تا کنون ۹۰ مرکز نیکوکاری در دستگاه‌ها بخش‌های دولتی و خصوصی راه اندازی شده است،در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،گفت: مرکز نیکوکاری قلب سلیم به شبکه ۹۰ گانه مراکز نیکوکاری استان البرز پیوست و امیدوار هستیم این زنجیره خیر و احسان که با حضور مرکز نیکوکاری قلب سلیم در دانشگاه علوم پزشکی شکل گرفته، خواهد توانست به صورت هدفمند و موثر افرادی که در استان، نیازمند حمایت‌های مالی برای امور تشخیص و درمان هستند را حمایت کند.

او افزود: کمیته امداد در این مسیر می‌تواند به عنوان نهاد هم افزا در کنار مرکز نیکوکاری قلب سلیم و سایر ۹۰ مرکز نیکوکاری دیگر باشد و امیدوار هستیم تا بتوانیم به مدیریت موضوع محرومیت در حوزه درمان اقدام کنیم.

محمدی فر در خصوص شرایط همکاری کمیته امداد با مراکز نیکوکاری نیز گفت: از ۵۰ درصد تا ۷۰ درصد  در این زمینه می‌توانیم هم افزایی کنیم ،که با این نگاه که خانواده‌های مددجویان و مورد حمایت نهاد‌های حمایتی از قبیل کمیته امداد حضرت امام بتوانند از امکانات مرکز نیکوکاری بهره‌مند شوند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  البرز در پایان گفت: مرکز نیکوکاری قلب سلیم اولین مرکز نیکوکاری می‌باشد که در حوزه درمان و سلامت مردم در دانشگاه‌های علوم پزشکی افتتاح می شود.

انتهای پیام/و

افتتاح اولین مرکز نیکوکاری قلب سلیم در البرز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.