انتصاب رئیس دادگستری و دادستان جدید

در مراسمی رئیس جدید دادگستری و دادستان جدید آبادان معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نعمت الله روشن روان و حمید مرانی پور که پیش از این ریاست دادگستری و دادستانی عمومی و انقلاب خرمشهر را عهده دار بودند از امروز در آبادان خدمت میکنند.

سیروس محمدی زاده 4 سال و ناصر غلامی 2 سال و نیم بر صندلی ریاست دادگستری و دادستانی عمومی و انقلاب آبادان تکیه زدند.

حجت الاسلام بدری معاون دادگستری آبادان در مراسم تودیع و معارفه روئسای دادگستری و دادستانی آبادان گفت: آقای روشن روان با سی سال تجربه سکان دادگستری آبادان را در دست میگیرد که امیدواریم شاهد تغییر و تحولات باشیم.

او افزود: مرانی پور دادستان شجاع خرمشهر که پیش از این بازپرس بوده اکنون در جایگاه مهم دادستانی آبادان قرار خواهد گرفت.

معاون دادگستری آبادان با بیان اینکه غلامی دادستان فعلی آبادان نیز ریاست دادگستری خرمشهر را برعهده میگیرد گفت: امیدواریم دادستان ها در برقراری امنیت و مبارزه با فساد عزم جدی داشته باشند چرا که این دو موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان نیز گفت: قضات جایگاه ویژه ای دارند و احکام الهی و ائمه را اجرا میکنند؛ قوه قضائیه منبع مبارزه با ظلم و فساد و برقرار کننده نظم و عدالت است.

او افزود: قوه قضائیه هم اکنون در حال جراحی غده های چرکی فساد در کشور است و این امید مردم را به نظام و کشور بیشتر میکند.

امام جمعه آبادان آبادان را شهری با پیچیدگی های مختلف و فاصله طبقاتی دانست و گفت: در حاشیه های شهر گاهی میبینیم پس از ۳۰ سال هیچ تغییری ایجاد نشده، باید کارهای زیادی انجام و گره گشایی از مشکلات مردم شود.

موسوی فرماندار ویژه آبادان هم گفت: تبریک به آبادان و خرمشهر به خاطر این انتصاب ها؛در سطح این دو شهر امیدواریم آنچه حق است انجام بشود.

روشن روان رئیس جدید دادگستری آبادان گفت: در چارچوب قانون با همراهی و همکاری همه فعالیت خود را آغاز میکنم و تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی اولین برنامه من در آبادان است و باید بدون هیچ تشریفاتی پذیرای مردم باشیم.

او افزود: همکاری با قضات دادگستری سعی خواهیم کرد به روند رسیدگی پرونده ها سرعت ببخشیم و قطعا با همراهی دادستان جدید این شهر با هرگونه فساد به طور جدی برخورد خواهیم کرد.

غلامی رئیس دادگستری خرمشهر هم گفت: یک پرونده زمین خواری در آبادان به ۱۷ جلد رسیده تعداد ۱۸ نفر از متخلفان دستگیر شدند؛ پرونده برای بررسی های بیشتر به تهران و اهواز منتقل شده ؛شاه کلید حل بسیاری از تخلفات مالی در آبادان همین پرونده خواهد بود ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و عزممان برای برخورد با مفاسد اقتصادی و زمین خواران جدی است.

انتهای پیام/ د

انتصاب جدید در دادگستری

برچسب ها: انتصاب ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.