تیم انتخاباتی اشرف غنی:

تیم های انتخاباتی از اظهار نظرهای غیرمسئولانه و بدون دلیل خودداری کنند

تیم انتخاباتی «دولت ساز» به رهبری اشرف غنی در اعلامیه ای از دیگر تیم های انتخاباتی خواست که از اظهار نظرهای غیرمسئولانه و بدون دلیل خودداری کنند.

تیم های انتخاباتی از اظهار نظرهای غیرمسئولانه و بدون دلیل خودداری کنندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته سیاسی تیم انتخاباتی «دولت ساز» به رهبری اشرف غنی در اعلامیه ای از دیگر تیم های انتخاباتی خواست که از اظهار نظرهای غیرمسئولانه و بدون دلیل و مدرک خودداری کرده و با رعایت اصول رفتار کاندیدها، در روند انتخابات و تامین شفافیت با کمیسیون های انتخاباتی همکاری کنند.

این تیم انتخاباتی در اعلامیه خود از کمیسیون های انتخاباتی خواسته است که مطابق قوانین نافذه، مقررات و طرزالعمل های انتخاباتی، تقویم کاری خویش را رعایت و نتایج انتخابات را در زمان و موعد جدید تعیین شده اعلام نماید.

تیم انتخاباتی اشرف غنی تاکید کرده که تعویق بی مورد اعلام نتایج انتخابات، کشور را در حالت ابهام قرار می دهد و این حالت مبهم صدمه مستقیم و غیرمستقیمی به اقتصاد کشور و روند صلح وارد می کند.

این در حالی است که روز گذشته کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان روند بازشماری آرا را آغاز کرد که این اقدام با واکنش برخی از تیم های انتخاباتی روبرو شد.

انتخابات ریاست جمهوری افغانستان 6 میزان/ مهر برگزار شد و قرار بود نتایج ابتدایی آن در تاریخ 27 میزان/ مهر اعلام شود اما این روند به تاریخ 23 عقرب/ آبان موکول شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.