فروش ون برقی پژو از سال آینده + تصاویر

پژو از سال آینده میلادی فروش ون برقی خود را با باتری‌های قدرتمند، آغاز می‌کند.

فروش ون برقی پزو از سال آینده +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت پژو فرانسه اعلام کرد ون برقی Peugeot e-Expert Electric 2021 را از سال آینده میلادی به فروش می‌رساند. این ون الکتریکی از توانایی مناسبی برای طی مسافت‌های طولانی تنها با یکبار شارژ باتری برخوردار است.


بیشتر بخوانید: رونمایی از طرح مفهومی پژو ۳۰۰۸ آفرود


پژو با رونمایی از ون الکتریکی Peugeot e-Expert Electric 2021 رسما ورود خود را به حوزه ساخت و تولید ون‌های برقی اعلام کرد. این اتومبیل بزرگ و توانمند به عنوان رقیبی برای ون‌های Vivaro و Toyota ProAce معرفی شده است. پژو قصد دارد ون برقی خود را از نیمه دوم سال ۲۰۲۰ به مشتریان عرضه کند. پس از انتشار این خبر مشتریان و طرفداران پژو استقبال مناسبی از آن کردند و همین موضوع سبب شده است که کارشناسان اعلام کنند، پژو می‌تواند با e-Expert Electric 2021 موفقیت بزرگی را در بازار وسایل نقلیه استیشن بدست آورد.

فروش ون برقی پزو از سال آینده +تصاویر

پژو خود را برای عرضه گسترده ون الکتریکی خود آماده می‌کند

صنایع خودروسازی پژو این اتومبیل را همانند ون الکتریکی Vivaro-e در دو مدل عرضه می‌کند. یکی از مدل‌ها دارای باتری ۵۰ کیووات‌ساعت و دیگری به باتری ۷۵ کیووات‌ساعت مجهز است. هر کدام از این مدل‌ها توانایی متفاوتی در طی مسافت را دارند. مدل اول با یکبار شارژ باتری مسافتی به میزان ۲۰۰ کیلومتر و مدل دوم تا ۲۹۹ کیومتر را طی می‌کند.

علاوه بر توانایی قابل توجه فنی این خودرو مهندسان پژو امکانات سرگرمی و ایمنی هوشمند و متنوعی را در آن تعبیه کرده‌اند. سرنشینان این ون الکتریکی می‌توانند با اتصال گوشی و تبلت هوشمند خود به دستگاه‌های صوتی و تصویری پیشرفته در تمام طول مسیر از سفر خود لذت ببرد. پژو برای کسب مجوز‌های فروش در اروپا ون e-Expert Electric 2021 به قابلیت‌هایی نظیر ترمز اضطراری و کنترل سرعت هوشمند مجهز کرده است.

فروش ون برقی پزو از سال آینده +تصاویر

طبق برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی پژو بیش از ۱۷۰ هزار دستگاه از این ون الکتریکی تولید و در کشور‌های مختلف عرضه می‌شود. خودروساز فرانسوی هنوز قیمتی برای این خودرو اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

رقابت ون الکتریکی پژو با خودروسازان مطرح جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.