طرح یاوران معروف طرحی برای جلوگیری از بدحجابی و کشف حجاب

رئیس مجمع رهروان امر به معروف استان اصفهان گفت: طرح یاوران معروف طرحی بسیار مؤثر برای جلوگیری از بدحجابی و کشف حجاب هنجارشکنان در جامعه بود که باید این طرح باقوت قدرت ادامه پیدا کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان، سردار جواد استکی رئیس مجمع رهروان امر به معروف استان اصفهان در حاشیه جلسه مشترک فصلی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر و فرماندهی و معاونین نیروی انتظامی استان با اشاره به اهمیت طرح یاوران معروف اظهار داشت: طرح یاوران معروف طرحی بسیار مؤثر برای جلوگیری از بدحجابی و کشف حجاب هنجارشکنان در جامعه بود که باید این طرح باقوت قدرت ادامه پیدا کند و وظیفه همه حمایت، همراهی و همکاری با این طرح است.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف استان اصفهان افزود: با توجه به تأکید خداوند متعال در قرآن که می‌فرماید دشمنان تا دین شما را نگیرند دست‌بردار نیستند باید در جامعه امر به معروف و نهی از منکر به صورت گسترده ترویج پیدا کند و این امر مهم را فقط به نهاد و افراد خاص خلاصه نکنیم همه افراد جامعه وظیفه امر به معروف را دارند و در این راستا نیاز به یک بسیج عمومی است که مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در این راه تلاش می‌کند.

سردار معصوم بیگی نیز با اشاره به حمایت از فعالیت‌های مجمع رهروان امر به معروف بیان داشت: اجرای طرح یاوران معروف که با همکاری نیروی انتظامی در حال انجام است باعث شده تا در اصفهان بدحجابی و کشف حجاب کم‌رنگ شود و این یک دستاورد بسیار بزرگی است که نیروی انتظامی با تمام توان از این طرح حمایت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به طرح مساجد قرارگاه مهر وامید اشاره و افزود: طرح قرارگاه مساجد مهر وامید که در اصفهان به‌صورت پایلوت انجام می‌شد امروز این طرح در کشور در حال اجرا است که این هم یکی دیگر از دستاورد‌های همکاری نیروی انتظامی و مجمع رهروان امر به معروف است.

حجت‌الاسلام صادق زاده جانشین مجمع در حاشیه جلسه مشترک فصلی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر و فرماندهی و معاونین نیروی انتظامی استان گفت: حمایت تمام‌قد ناجا از امر به معروف و نهی از منکر در عملیات پیچیده دستگیری ضارب آمر به معروف کاشانی در کمترین زمان و برخورد مناسب با اراذل در این جریان به خوبی مشخص شد.

مدیر قرارگاه مساجد مهر و امید کشور خاطرنشان کرد: همکاری و حمایت خوب ناجا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مجمع رهروان با پیشتازی در طرح در استان اصفهان امروز در بیش از ۱۱۴ مسجد استان و ۱۹ استان دیگر شروع به کار کرده و ما امیدواریم تا پایان سال در بیش از ۳ هزار مسجد کشور شاهد اجرایی شدن این طرح باشیم.

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح «مساجد مهر و امید» در 114 مسجد اصفهان

برچسب ها: جامعه ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.