دانش آموزان از شهدا الگو بگیرند

رئیس آموزش و پرورش بافق با اشاره به الگوگیری دانش آموزان از شهدا، گفت: دانش آموزان در کنار علم، ولایت مداری و بصیرت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،   محمد رضا قاسم زاده رئیس آموزش و پرورش بافق  با بیان اینکه  یادواره شهدای دانش آموز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت ۶۷ شهید دانش آموز شهرستان برگزار شده است، گفت: شهدای دانش آموز به عنوان بهترین الگو می‌توانند نقش موثری را برای دانش آموزان ایفا کنند.

او افزود: دانش آموزان در کنار علم، ولایت مداری و بصیرت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

قاسم زاده  هدف از برگزاری این یادواره را زنده نگه داشتن یاد شهدای دانش آموز بیان کرد و ادامه داد: بیش از ۱۷۰ دانش آموز در این یادواره یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

 رئیس آموزش و پرورش بافق گفت: نمایشگاه عکس شهدا، اجرای سرود با محتوای حفظ ارزش‌ها و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، قرائت وصیت‌های شهدا و برپایی موکب از دیگر برنامه‌های این یادواره در بافق بود.

یادواره شهدای دانش آموز بافق با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان با هدف گرامیداشت ۶۷ شهید دانش آموز شهرستان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دبیرستان ادب این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

شهدای دانش آموز بهترین الگو برای دانش آموزان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار