رضاوند: بازی مقابل استقلال کار سختی است/ اطلاعی از حرف‌های استراماچونی ندارم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: آنقدر به هماهنگی رسیده ایم که سخت است برای تیم‌های دیگر که بخواهند مقابل ما نتیجه بگیرند.

رضاوند: بازی کردن مقابل استقلال کار سختی است/ اطلاعی از حرف‌های استراماچونی ندارمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش رضاوند بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بعد از برتری ۵ گله تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: خدا را شکر این بازی را هم بردیم، دست هواداران درد نکند. امروز یکی از بهترین روز‌های استقلال بود، هم از نظر بازی و هم از نظر هواداران. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد چرا که به حدی از هماهنگی رسیدیم که بازی کردن مقابل استقلال کار سختی شده است. امیدوارم این روند را بتوانیم ادامه دهیم.

او در مورد بی انگیزه بازی کردن استقلال در نیمه دوم بیان کرد: این موضوع را قبول ندارم چرا که حملات زیادی را نیمه دوم انجام دادیم البته به خاطر زدن ۴ گل در نیمه اول، نیمه دوم  به حفظ توپ  پرداختیم. ما استقلال هستیم و هر بازی برای برد بازی می‌کنیم و هیچ وقت مغرور نمی‌شویم.

او درباره اینکه استراماچونی حرف از شرایط سخت در ادامه کار با استقلال زده است، گفت: من را وارد حاشیه نکنید. من اطلاعی از حرف‌های استراماچونی ندارم.


بیشتر بخوانید: قطع همکاری استراماچونی با استقلال


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار