احداث ۲۱۳ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث ۲۱۳ کیلومتر بزرگراه در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل امروز در بازدید عملیات اجرایی باند دوم پروژه سه‌راهی صحرا - رضی - امیرکندی گفت: احداث بزرگراه مورد توجه قرار گرفته و در حال حاضر ۲۱۳ کیلومتر بزرگراه در استان در دست احداث است.

او افزود: تا پایان سال ۹۷ در حدود ۱۳۴ کیلومتر بزرگراه در استان وجود داشت که امسال بیش از ۵۰ کیلومتر به این میزان افزوده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان‌کرد: اعتبار کل راه‌های شریانی استان حدود ۱۶۰۰ میلیارد ریال است که امید است با پیگیری مسئولان بتوانیم تخصیص۱۰۰ درصدی را دریافت کنیم.

حیدری به احداث باند دوم پروژه سه‌راهی صحرا - رضی - امیرکندی اشاره کرد و اضافه کرد: کل طرح احداث باند دوم پروژه سه‌راهی صحرا - رضی - گرمی - بیله‌سوار به طول ۱۳۹ کیلومتر است که هشت کیلومتر در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده، هفت کیلومتر در سفر ریاست جمهوری به استان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

او بیان کرد: پنج کیلومتر در ورودی گرمی و ۷.۵ کیلومتر از بیله‌سوار به سه راهی گوگ‌تپه و ۱۴ کیلومتر هم از سه‌راهی صحرا - رضی در دست احداث بوده و در حال حاضر پیمانکار پروژه با ۳۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در این پروژه فعال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مدت قرارداد پیمانکار احداث باند دوم پروژه سه‌راهی صحرا - رضی - امیرکندی ۱۸ ماهه با مبلغ قرارداد ۱۸۰ میلیارد ریال تا حد زیر آسفالت است.

حیدری بیان کرد: اعتبار این پروژه ۲۱۰ میلیارد ریال بوده و تا به حال ۳۰ درصد آن تخصیص داده شده است.

او میزان بدهی به پیمانکاران در پروژه سه‌راهی صحرا - رضی - امیرکندی را ۱۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد.

انتهای پیام/ح

افزایش 50 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار