تقدیر از حضور پرشور مردم خداجوی و انقلابی کرمانشاه در یوم الله ۱۳ ابان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای از حضور وصف ناپذیر، پرشور و حماسی عموم مردم خداجوی استان تقدیر کرد.

تقدیر از حضور پرشور مردم خداجوی و انقلابی کرمانشاه در یوم الله ۱۳ ابانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای از حضور وصف ناپذیر، پرشور و حماسی عموم مردم خداجوی استان به ویژه خانواده‌های معزز شهدا، روحانیت معظم، دانش آموزان و دانشجویان پیروخط امام (ره)، فرهنگیان، اصناف، احزاب و تشکل‌های سیاسی و دیگر اقشار مختلف مردم که در راهپیمایی شکوهمند روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت نمودند تقدیر و تشکر کرد.

در این اطلاعیه آمده است مردم شریف و انقلابی استان بویژه جوانان برومند ایران اسلامی بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب تجدید عهد و میثاق نموده ونشان دادند همواره پاسدار ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده وسرفرازانه با تلاش و کوشش وصف ناپذیراقتدار ایران و ایرانی را به رخ جهانیان کشیده اند، و نفس‌های آمریکای جنایتکار و ایادی دست‌نشانده اش را به شمارش انداخته اند.

انشاءا... در آینده‌ای نزدیک شاهد برافراشته شدن پرچم ا... اکبر در سراسر جهان و اتحاد ملل مسلمان جهان برعلیه استکبار جهانی و رژیم غاصب و جعلی اسرائیل باشیم.

 

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان  در استان کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.